כוכבת הטיקטוק המצליחה, אנה זק, נעלמה בחודשים האחרונים מהרשתות החברתיות. שמועות רבות על מצבה של זק התרוצצו ברשת, אך הזמרת לא הגיבה לדברים. היא אפילו שיחררה לעולם אנימציה בדמותה בשם "ayzy" שתמשיך את התחייבויותיה המקצועיות. זק שהצטלמה בשבועות האחרונים לפרק "חשיפה" חדש עם חיים אתגר, שיתפה לראשונה את עוקביה ברשתות החברתיות במצבה. 

יודעים מה חזק? הסכום הגדול שתקבל אנה זק - לחצו כאן. 

היום (מוצ"ש) שיתפה בתמונה שלה, שלא בטוח אם היא חדשה או מהארכיון וכתבה: "היי כולם, אני שוב כאן. התקופה הזאת באמת הרגישה לי כמו נצח, ואני שמחה להגיד שזה כבר מאחוריי. לפני יותר מחודשיים תקף אותי וירוס פתאומי שפגע ביכולת שלי להמשיך ולתפקד כרגיל, שאב ממני את כל הכוחות שלי וזרק אותי לרגעים לא פשוטים של מחשבות. אז לקחתי לי רגע כדי להתאושש ולהתחזק. חשוב לי שתדעו שעדיין קצת קשה לי עם זה ואני עוד לא מוצאת את המילים המדויקות. אני מודה שלא קל לי לדבר על זה, אבל אני מבטיחה לכם שתדעו הכל כשאהיה קצת יותר מוכנה ושלמה".

View this post on Instagram

A post shared by ANNA ZAK (@annazak12)

"מה שבאמת חשוב זה שחסרתם לי מאוד, התגעגעתי אליכם מידיי ואני רוצה שתדעו שאתם חלק ענק ממני ובחיי. אני רוצה להודות לכם שכיבדתם את הפרטיות שלי, שהתעניינתם ודאגתם בלי הפסקה ושהבנתם שאני חייבת את הרגע הזה לעצמי כי באמת לא ידעתי איך הוא יסתיים. אני שולחת לכם חיבוק ענק. בדיוק כזה כמו שאתם חיבקתם אותי. תודה על האהבה האינסופית ששלחתם לי. אין לי ספק שהרבה בזכותכם. אני אוהבת אתכם הכי הרבה בכל העולם ושלכם תמיד".

אנה זק נעלמה: זה הפתרון היצירתי שמצאו כדי למלא את החובות שלה - לחצו כאן. 

אנה זק (צילום: שי תמיר)
אנה זק (צילום: שי תמיר)