פחות משנה חלפה מאז התגייסה אנה זק לשורות צה"ל, אלא שאת החודשיים האחרונים העבירה בביתה תוך שהיא מנסה להתאושש מאירוע רפואי שפקד אותה. זק נעלמה בפתאומיות מהפרונט וירדה מתחת לרדאר בעוד כל התעשייה דאגו לשלומה ומצבה, בחרה זק לא למסור פרטים על מצבה הרפואי במסגרת חיסיון רפואי ועכשיו נראה שהיא חזרה לעצמה באופן רשמי. 

אתמול היא כבר שיגרה פוסט מעודד לעולם על החלמתה וסיפרה כי וירוס פתאומי תקף אותה וניטרל אותה, ועכשיו מסתבר שהתזמון לא היה מקרי כי היום, היא כבר חזרה לעצמה לחלוטין כשהתייצבה הבוקר בסיס אחרי חודשיים של היעדרות, עלתה על מדים וקיבלה דרגת רב"ט. לאחר שהוציא דמות וירטואלית המיועדת לייצג אותה ולענות על ההתחייבות העסקיות שהיו לה, רבים כבר חששו כי משהו קרה לפניה אך את הרגע המכונן של הענקת הדרגה תיעדה זק ברשתות החברתיות וחשפה את פניה, שנראות מושלמות ללא כל סימן למחלה שתקפה אותה.

אנה זק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אנה זק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"התקופה הזאת הרגישה לי כמו נצח, ואני שמחה להגיד שזה מאחוריי" כך כתבה בפוסט זק וגוללה את תחילת הסיוט של חייה. "לפני יותר מחודשיים תקף אותי וירוס פתאומי שפגע ביכולת שלי להמשיך ולתפקד כרגיל, שאב ממני את כל הכוחות וזרק אותי לרגעים לא פשוטים של מחשבות. עדיין קשה לי עם זה, מבטיחה שתדעו הכל כשאהיה קצת יותר מוכנה ושלמה". רק בריאות

אנה זק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אנה זק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

View this post on Instagram

A post shared by ANNA ZAK (@annazak12)