זוג אחד שחווה את המשבר שלו לפני הקורונה ונראה שהסגר עשה לו רק טוב, הם הפאוור קאפל הלוהט, הזמר ג'סטין טימברלייק ואשתו השחקנית ג'סיקה בייל. כזכור, טימברלייק תועד באירוע מביך בפאב בסוף 2019 כשהוא אוחז ידיים עם שחקנית אחרת, אלישה ויינרייט במהלך צילומי סרטם החדש, "Palmer" שיצא החודש.

האירוע גרר תגובות קשות ברחבי העולם, שטענו לבגידה של הזמר והוא מיהר להתנצל קבל עם ואינסטגרם בעקבות התיעוד שלטענתו התפרש לא נכון. ב-TMI בוחרים להאמין לו.

אחרי הבגידה וההתנצלות: ג'סטין טימברלייק וג'סיקה בייל הביאו לעולם ילד שני - לחצו כאן. 

נראה שהשניים השאירו את האירוע המצער מאחור ובישלו בשקט בשקט היריון סודי ביותר של בייל, שהתגלה רק לאחר לידת בנם השני, שהצטרף לאחיו הבכור, סילאס בן ה-5. אחרי ששמר את פרטי ההיריון והלידה בסוד, חשף לראשונה בתחילת החודש בראיון עם אלן דג'נרס את שמו של התינוק הטרי, פיניאס

ג'סטין טימברלייק ג'סיקה בייל (צילום:  Stefan Matzke sampics gettyimages)
ג'סטין טימברלייק ג'סיקה בייל (צילום: Stefan Matzke sampics gettyimages)

טימברלייק שרק משתבח עם השנים, חגג אתמול (ראשון) את יום הולדתו ה-40, זכה לברכה מרגשת של אשתו, שצירפה תמונות אוהבות של השניים. כך כתבה בייל: "אין מישהו שאני נהנית איתו יותר, צוחקת איתו יותר, מרגישה יותר כלפיו ויש לי יותר היסטוריה איתו. אני מכבדת אותך היום, מותק. ומאחלת לך את השנה הכי יצירתית ומספקת עד כה. 40 שמח, אהובי".

View this post on Instagram

A post shared by Jessica Biel (@jessicabiel)