חדשות טובות, מלכת היופי בדימוס מירית גרינברג ששיתפה באומץ רב עם עוקביה במחלת הסרטן הקשה שפקדה אותה ובטיפולים שעברה, היא משתפת כי היא בדרך לטיפול האחרון. "מחר אני אמורה להיות נקייה מסרטן" הודיעה גרינברג בפוסט מרגש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה ובכך ממשיכה להציג את המאבקה האמיץ במחלה הקשה ומהווה מקור השראה וחיזוק לאלפי חולים.

"ב-1.7 הפכתי להיות חולה אונקולוגית, החיים שלי התהפכו על פיהם, כל מה שידעתי כבר לא היה קיים וחלק ממה שקיים זכיתי להכיר מחדש בצורה הכי טהורה שיכולה להיות, לחוות את החיים בצורה הכי אמיתית, כנה והכי אני. מחר אני אמורה להיות נקייה מסרטן. כן, מחר הקרנה אחרונה, ואני "בריאה" . למה במרכאות? כי הפחד שמקונן בגוף, העקבות שהכימו משאיר שלא יעלמו לעולם, עוד ניתוח ובדיקות אינסופיות, בריאה כמו שהייתי? מקווה לחזור לפחות להרגשה. הכרתי ככ הרבה נשים אמיצות שאני אוהבת בכל ליבי. זכיתי בבעלי המושלם שהוא הגיבור הפרטי שלי. אני חצי מתרגשת, רבע חוששת, ורבע מנסה להבין מה קורה משבוע הבא". 

לפני כחצי שנה, אז חשפה כי היא מתמודדת עם מחלת הסרטן, שיתפה גרינברג כי החליטה לגלח את שיערה לקראת טיפולי הכימותרפיה, והציגה קרחת בה נראתה פשוט מהמם. עכשיו, לצד הפוסט המרגש העלתה מלכת היופי לשעבר תמונה בה נראה כי שיערה חזר לגדול ואנחנו רק יכולים להגיד שהיא נראית מושלמת בכל מצב! רק בריאות.

מירית גרינברג (צילום: פרטי)
מירית גרינברג (צילום: פרטי)