לפני שבועיים סיפרה אנה ארונוב שנמצאת בעיצומו של הריון ראשון, כי אבא שלה מאושפז בבית החולים כבר מספר שבועות ועקב משבר הקורונה היא לא יכולה לבקר אותו לכן מתעדכנת רק מבני המשפחה. ארונוב סיפרה על התקופה הקשה שעברה אך אמש היא הרגיעה את עוקביה כשבישרה כי אביה החלים והשתחרר מבית החולים ואיזה דברים טובים היא דווקא לקחה מהסיוט לו נקלעה משפחתה.

בזמן האשפוז של אביה, אמה של ארונוב התגוררה אצלה ואצל בעלה אייל אלגבי בשבועות האחרונים כדי לחסוך את הנסיעות לנתניה, ובפוסט מרגש סיפרה הרקדנית איך בכל הסיטואציה הקשה היא קיבלה מתנה.

"מתפללת לשלומו": אנה ארונוב עוברת תקופה קשה- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna)

"אין רע בלי טוב. סיפרתי שאבא שלי היה מאושפז באיכילוב מעל חודש ימים, והנה היום המאושר למשפחה שלנו הגיע. לפני שעה אבא סופסוף השתחרר הביתה. כמעט כל התקופה הזאת אמא שלי גרה אצלנו, בשביל לא לנסוע כל יום לנתניה וחזרה.אולי קצת קשה לקרוא לזה 'גרה', כי היא הלכה לבית החולים בשש וחצי בבוקר וחזרה בתשע וחצי כל יום, כדי להיות עם אבא ולדאוג לו. אך עדיין החודש הזה נתן לי לא מעט רגעים קסומים עם אמא. בחיים הבוגרים זה רק שיחת טלפון, ארוחות חג ושישי, אירועים משפחתיים ופתאום אמא הייתה קרובה כל יום, כל בוקר, כוס קפה ביחד, ארוחות ערב שסופסוף אני בישלתי לה ולא להיפך, שיחות על החיים.  אין רע בלי טוב. אולי הסיבה שאמא הייתה קרובה אליי לא סימפטית ועדיף שזה היה אחרת, אבל מצאנו ניצוצות של טוב גם במצב המבאס הזה. ואיזה כיף שההורים יכולים לישון בבית שלהם יחד". 

View this post on Instagram

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna)