יובל שמלא מתארח בתוכנית הבוקר של ניר רסקין ב"קשת 12"

הרשת ואתרי הבידור, התמלאו אתמול בדיווחים על ניצוצות ראשונים בקשר רומנטי בין יובל שמלא לזמרת המצליחה אלה לי להב ונראה שהקוראים והגולשים מרוצים מאוד מהשידוך! הבוקר התארח אלוף "נינג'ה ישראל", בתוכנית הבוקר של ניב רסקין והגיב לראשונה על הפרסומים ועל הזוגיות החדשה עם הכוכבת הצעירה. 

שמלא הכחיש נמרצות את הזוגיות וקבע כי הם רק חברים טובים. כשנשאל האם הוא ואלה לי להב יחד השיב: "זה היה קטע מאוד מאוד מוזר כל מה שקרה אתמול, אני מת על אלה לי, היא בחורה מדהימה ומרשימה בטירוף, אנחנו חברים מאוד טובים, אנחנו לא זוג. אין לי מושג מאיפה כל הדברים האלה".

אלה לי להב, יובל שמלא (צילום: צילום מסך אינסטגרם,יח''צ FIX)
אלה לי להב, יובל שמלא (צילום: צילום מסך אינסטגרם,יח''צ FIX)

רומן צעיר: יובל שמלא ואלה לי להב בזוגיות- לחצו כאן

אלה לי להב חשפה פרט מפתיע על חייה- לחצו כאן

אז מה הסיפור? שאל רסקין. "אנחנו חברים טובים ופתאום התחילו לפרסם את זה בכל המקומות ואנשים פשוט חושבים שאנחנו זוג כי מסתבר שאם אתה מגיב 'לב' באינסטגרם, אז זהו זה זה" השיב שמלא והוסיף "אין, אנחנו חברים טובים וזהו, אבל מאד נחמד ככה כל ההתעסקות הזאת...".

רסקין, שנוהג לפרשן את שמלא על מסלול הנינג'ה ומכיר אותו כבר לא מעט זמן פנה לצעיר ואמר לו "שמלא אם אתה משקר אותי חבל לך על הזמן" והנינג'ה הביישן השיב "לא. אנחנו חברים טובים היא באמת מאוד חמודה, אבל לא יודע אם נהיה זוג בעתיד". 

למרות ההכחשות, נזכיר כי גם ב-TMI ערכו בדיקה, ומקורבים לשניים משוכנעים כי אולי הצמד הצעיר לא בעיצומה של זוגיות הדוקה אבל בהחלט מתחיל משהו בינהם והשמועות לא צצו סתם.

אלה לי להב (צילום: יח''צ FIX)
אלה לי להב (צילום: יח''צ FIX)