דיירת "האח הגדול" לינור סביניק נכנסה לבית כדיירת אנונימית אך עד מהרה הפכה לאחת הדיירות היותר מסקרנות של העונה. הקשר המיוחד שנרקם בינה לבין הבדרן רמי ורד, שמבוגר ממנה בשלושים שנה, סחף את הגולשים והעלה לא מעט תהיות האם השניים יחד. בתעודת הזהות שלה בכניסה לבית דיברה סביניק בחופשיות על המיניות שלה ואהבתה הגדולה לסקס. "הגבר שלי צריך לעשות איתי לפחות פעמיים ביום סקס", אמרה וחשפה כי נישאה בגיל 23 ותוך שנה כבר התגרשה.

סקר אמצע הדרך: מי הדייר האהוב ביותר באח הגדול? - לחצו כאן. 

לינור סביניק, רועי טל (צילום: גיא הפקות)
לינור סביניק, רועי טל (צילום: גיא הפקות)

"הזדרזתי להתחתן כי אהבתי. התחתנתי בגיל 23 והתגרשתי בגיל 24, כל מה שציפיתי מזוגיות הרגיש לי שהולך ומתמסמס. הביחד, התשוקה, האהבה, הסקס, זה 80 אחוז ממערכת יחסים. התשוקה והמיניות זה מאסט", סיפרה והוסיפה בחופשיות שהיא יכולה לצאת לדייטים עם ארבעה גברים במקביל. "אני יוצאת איתך לדייט ראשון מי אתה בכלל שאני אשמור לך אמונים? מה אתה הולך למסעדה ואוכל רק מנה אחת?"

ובכן, כעת מסתבר כי תעודת הזהות שלה לא רחוקה מהמציאות ולסביניק אולי אין בעיה לרקוד על שתי חתונה בעת ובעונה אחת.  ל-TMI נודע, לפי מקורבים לסביניק ולגרוש שלה רועי טל, כי השניים התגרשו לאחר שבעלה הטרי גילה כבר בשנת הנישואים הראשונה שלהם שיש מערכת יחסים עם גבר נוסף.  אולי לא דבר הכי מפליא במיוחד אחרי פרופיל כזה חושפני בכניסה לבית, בו דיברה בחופשיות על חיבתה לגברים, מיניות וריגושים. 

מטעמה של לינור נמסר: "בכל פרידה יש שני צדדים ואינטרפטציה שונה למהות ולמטרת הפרידה, ואין בכוונתנו להתייחס לזה״.

"עבדו עלינו בעיניים": הרשת סערה בויכוח על ההדחה של לינור - וההפקה לא נשארה חייבת - לחצו כאן. 

לינור סביניק, רועי טל (צילום: צילום פרטי)
לינור סביניק, רועי טל (צילום: צילום פרטי)

לינור סביניק, רועי טל (צילום: גיא הפקות)
לינור סביניק, רועי טל (צילום: גיא הפקות)