השף טום אביב אולי לא יאהב לקרוא את האייטם הבא, אבל בעל כורחו האקסית שלו, גל גברעם, נמצאת בבית "האח הגדול" וחושפת פרטים עסיסיים ואינטימיים מהזוגיות של השניים. 

כזכור, בראיון שהעניק השף לתוכנית הרדיו של TMI הכריז: "גל גברעם לא נחשבת אחת מהאקסיות שלי", כך שלא ברור עד כמה אמינים דבריה של גברעם, שאמרה אתמול (שני) בפני הדיירת אלמוג חדד.

כבר מגיל 14: גל גברעם מדברת בחופשיות על סקס - צפו בלחיצה כאן.

גל גברעם, טום אביב (צילום: אינסטגרם)
גל גברעם, טום אביב (צילום: אינסטגרם)

גברעם כיום נמצאת בזוגיות חדשה עם הדייר תום חיימוב, אבל לפני שנה וחצי הייתה כזכור בזוגיות עם השף טום אביב, זוגיות שהסתיימה בטונים צורמים. אז אחרי שחשפה גברעם בבית "האח הגדול" שהיא הציעה לטום אביב לעשות איתה סקס במטוס והוא סירב, חושפת כוכבת הרשת פרט נוסף ועסיסי מהקשר של השניים. 

יש אישור? זה מה שאמא של תום חושבת על הזוגיות שלו עם גל - לחצו כאן. 

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)

בשיחת סלון שערכה גברעם עם הדיירת החדשה אלמוג חדד, חשפה כי טום אביב הציע לה נישואים. "הבן זוג שלי היה בן 31, האקס שלי, הוא לא היה במקום בכלל של משפחה וילדים בגלל זה זה התאים", אמרה גברעם והוסיפה: "אבל מהר מאד אחרי חצי שנה, הבנו יפה מאד שאנחנו הולכים לשם. לפני שנפרדנו הבנו שאנחנו הולכים לשם. אני כמעט התארסתי, אני כבר הייתי שם, ראיתי בו אבא של הילדים שלי".

"אה, אז הוא הציע לך נישואים?", שאלה אלמוג. "כן", השיבה גברעם. בכדי לוודא שמדובר בשף הנודע בדקה אלמוג, "זה זה שאנחנו כולם מכירים?". "כן", השיבה גברעם והוסיפה: "ואני ראיתי בו את האבא של הילדים שלי. אני יודעת שאני רוצה משפחה אני רוצה להיות אמא צעירה ולהקים את הקן המשפחתי שלי, אבל לא מחר, אני לא אעמוד מתחת לחופה לפני שאני שלוש-ארבע שנים עם בן אדם, גרה איתו ומכירה כל שריטה ושריטה".

מטעמו של טום אביב סירבו להגיב לידיעה או להתייחס לגל גברעם או ל"אח הגדול".

גל גברעם חושפת שטום אביב הציע לה נישואים (מתוך ערוץ האח הגדול)