אחרי שבועות ארוכים במהלכם הוציאה לכל העוקבים שלה את העיניים כשתיעדה את החופשות המפנקות בהם שהתה, דנית גרינברג נמצאת שנות אור מהפאר של מלונות ה-5 כוכבים בהם בילתה. כזכור, גרינברג ובן זוגה ברק חקמט "נתקעו" בחו"ל לאחר שטסו לדובאי וימים ספורים לאחר מכן הממשלה חייבה בבידוד במלונית לחזורים מחו"ל ואחר כך את סגרה את השמיים - מה שלא השאיר לשניים ברירה אלא להמשיך לטייל בעולם.

העוקבים של דנית זכו לסטוריז מנקרי עיניים ולטרנד החדש של דנית "התחזית היומית עם דנית רופ" גם מהמלדיבים וטורקיה אך בחמישי האחרון העניינים הסתבכו כשבאחד מסרטוני תחזית מזג האוויר הקומיים שלה, היישר מדובאי, היא מעדה ושברה את הרגל. לאור מצבה הרפואי, הצליחה גרינברג להשיג אישור חריגים ולעלות על טיסת חילוץ מפרנקפורט חזרה לישראל. למרות שעשתה הכל בתחילת המסע שלה כדי להימנע משהות במלונית הקורונה, זה בסוף קרה.

במהלך התחזית היומית: דנית גרינברג נקעה את הרגל- לחצו כאן

ברגעים אלה ממש, נמצאת גרינברג בבידוד במלונית הקורונה דן פנורמה בתל אביב, יחד עם בן זוגה, שם תישאר במשך שבועיים עד שתוכל לשוב חזרה לביתה ולשגרת חייה. גרינברג אמנם קיבלה אישור חריג להמשך הבידוד בביתה עם פטור משהות במלונית לאור מצבה הרפואי, אבל בן זוגה חקמט לא קיבל אישור והיות שהיא זקוקה לסיוע בגלל הנקע, וכי היא לא רצתה להשאיר אותו לבדו היא החליטה לוותר על ההטבה ולהישאר יחד איתו במלונית. 

בנתיים כוכבת הריאלטי והחזאית החדשה, שאוהבת להיות במרכז העניינים, גם הצטרפה לקבוצת הוואטס של המבודדים במלונית והכריזה על בואה  "היי חברים יקרים, זו דנית גרינברג, ואני פה יחד איתכם" כשנשאלה מה יהיה בגורל התחזיות שהיא העבירה עד היום השיבה "אני אעשה תחזית ברור על כסא גלגלים".

האקססורי החדש של דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
האקססורי החדש של דנית גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)