יממה אחת בלבד אחרי הבשורה המשמחת כי מייגן מרקל והנסיך הארי מצפים ליורש או יורשת עצר שניים, הם שוב גורמים לסערה ומצליחים  לעצבן את המלכה. רשת CBS חשפה אמש כי השניים ערכו ראיון עם אופרה ווינפרי, אחת הנשים החזקות בטלוויזיה לראיון אחד על אחד של 90 דקות, שישודר בשני חלקים בשביעי למרץ - ונראה שזה ממש לא מצא חן בעייני הסבתא, המלכה אליזבת.

"אופרה ווינפרי תדבר עם הדוכסית מסאסקס על נושאים אינטימיים ופרטים כמו הפרידה מחיי המלכות, הנישואים, אימהות והחיים בצל החיים הציבוריים" מספר מקור בתוכנית "לאחר מכן יצטרף גם הנסיך הארי, שידבר על המעבר לארצות הברית ועל החלומות ושאיפות שלהם כמשפחה מורחבת".

הארי ומייגן פרסמו את כרטיס חג המולד שלהם וחשפו פרט מפתיע על ארצ'י!- לחצו כאן

הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: באדיבות הוט 8)
הנסיך הארי, מייגן מרקל (צילום: באדיבות הוט 8)

על פי מקורות בחו"ל הריאיון המדובר לא קיבל אישור מדוברות הארמון ואילו יתרה מכך, המלכה גילתה על כך יחד עם כל העולם – דרך פרומו ששודר בטלוויזיה, מה שהכעיס אותה מאוד. רוברט ג'ובסון, יודע דבר שכתב ספר על משפחת המלוכה אף האשים את הארי בבגידה באמון המלוכה ושל המלכה בפרט. "איך אפשר להמשיך הלאה כשמייגן והארי ממשיכים ללכלך על חיי המלוכה בזמן שהוא חלק ממנה?" טען. 

אתר בריטי המוקדש למשפחת המלוכה אף פרסם כי המלכה כל כך זועמת על הצעד של השניים, כך שדרשה לנשל את השניים מכל התארים והמחויבויות המלכותיות שלהם. בין היתר, ייתכן והנסיך הארי יאלץ לוותר על שלושת אותות הכבוד מהצבא כמו גם החסות שלו על איגוד הכדורגל ברוגבי ואילו מרקל תעזוב את תפקידה כפטרונית של התיאטרון הלאומי, אותו קיבלה מהמלכה לפני כשלוש שנים.  מארמון בקינגהאם סירבו להתייחס לריאיון אך מכיוון שהארי ומייגן כבר אינם בני מלוכה פעילים וויתרו על הזכות הזו, כל החלטה שיקבלו לגבי ראיונות תקשורתיים היא עניינם בלבד והם אינם מחויבים לעדכן את הארמון על כך. בינתיים רק נותר לחכות להצהרה רשמית של הארמון.

זועמת. המלכה אליזבת (צילום: REUTERS/Toby Melville/Pool)
זועמת. המלכה אליזבת (צילום: REUTERS/Toby Melville/Pool)