אחרי חרושת שמועות בלתי פוסקת בחודש האחרון, אתמול (שלישי) אישרה קורטני קרדשיאן כי היא בזוגיות, כשהעלתה לאינסטגרם תמונה שלא משאירה מקום לספק. כוכבת הריאליטי (41) נצפתה כבר בחודש שעבר בדייט עם המוזיקאי טראוויס בארקר (45), מתופף בלהקת "בלינק 182", אבל דאגה לשמור על פרופיל נמוך ולא הגיבה על הדיווחים השונים, אלא שעכשיו היא כבר העלתה תמונה של השניים מחזיקים ידיים ברכב והמעריצים השתגעו.

בד בוי בארקר(צילום:  Jeff Kravitz gettyimages)
בד בוי בארקר(צילום: Jeff Kravitz gettyimages)

השניים חברים טובים במשך שנים אבל רק בזמן האחרון החליטו להעלות הילוך ולקחת את מערכת היחסים שלהם צעד קדימה. בארקר כבר הספיק להגיב על התמונה עם לב שחור ורוב האחיות אפילו עשו לייק, מה שאומר- יש מצטרף חדש למשפחה באופן רשמי.

לב שחור ומתוק ורשמי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
לב שחור ומתוק ורשמי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אולי מדובר בצירוף מקרים מפתיע (על מי אנחנו עובדים, במשפחה הזאת שום דבר לא מקרי), אבל רק בתחילת השבוע אישר האקס המפורסם של קורטני, סקוט דיסיק (37) את הזוגיות הטריה שלו עם אמליה המלין בת ה-19 כשהעלה סדרת סטורים בהם נראים השניים יושבים צמוד בדייט רומנטי.

צירוף מקרים? דיסיק והמלין מאשרים זוגיות(צילום: צילום מסך אינסטגרם)
צירוף מקרים? דיסיק והמלין מאשרים זוגיות(צילום: צילום מסך אינסטגרם)

באופן כללי, נדמה שרגע לפני תחילת העונה ב-20 והאחרונה של הריאליטי שלהן, האחיות המפורסמות בעולם רק פורחות בזמן האחרון- בסוף השבוע שעבר שחררה קים קרדשיאן את קולקציית הוולנטיינ'ס שלה למותג ההלבשה התחתונה והמחטבים שלה "SKIMS"  בשיתוף פעולה עם האחיות קנדל וקיילי שהטריף את הרשת והפך לסולד אאוט תוך דקות, ורק אמש שחררה קנדל בעצמה מותג טקילה יוקרתי עליו עבדה בשנים האחרונות.

שמישהו יספר לקניה ווסט שהוא מפספס את כל החגיגה ואולי כדאי לו לנסות להתאמץ קצת יותר על שלום בית.

הכל בגלל ציור: קים קרדשיאן מתייחסת לראשונה לגירושים מקניה ווסט- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Kendall (@kendalljenner)