בכל פעם שנדמה לנו שהקרדשיאנ'ס מחליטות למתן את עצמן, אנחנו מגלים מחדש שכנראה שלא. אחרי סערת המקלחת של קיילי ג'נר, קבלו את הסקנדל התורן מבית המשפחה הכי מוגזמת בעולם, והפעם על הפרק - הציור של נורת' ווסט

בין עיסוקיה כאשת עסקים, יזמית, בעלת חשבון אינסטגרם עם מעל 200 מיליון עוקבים ומובילת דעת הקהל אולי הכי גדולה בעולם, קים קרדשיאן היא גם אמא במשרה מלאה' שלא מפחדת לתקוף בכל הכוח כשמישהו מנסה לפגוע באחד מילדיה. 

בתחילת השבוע העלתה קרדשיאן לסטורי שלה ציור מושקע במיוחד עם הכותרת: "האמנית הקטנה שלי נורת'", כשהיא מתייחסת לבתה הבכורה נורת' ווסט בת השבע. אלא שאז הרשת החלה להשתגע כשכולם חצויים בדעתם האם הגיוני שילדה בת שבע ציירה ציור מקצועי כזה? "אין סיכוי שנורת' ציירה את זה" ו-"אני עדיין מתקשה להאמין שילדה בת שבע באמת ציירה את הדבר הזה", היו קומץ קטן מהמבול ששטף אתמול (שלישי) את הטוויטר, אולם יותר מכל מה שגרם לקים לצאת למתקפה הייתה הרמיזה באתרים השונים כי אותו ציור מדובר נראה דומה באופן חשוד ליצירותיו של האמן המנוח בוב רוס.

like father like daughter? נורת' והציור המדובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
like father like daughter? נורת' והציור המדובר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בסדרה (ארוכה מאוד) של סטורים החליטה הכוכבת לשים סוף לשמועות על ביתה הבכורה וכתבה: "אל תתעסקו איתי כשזה מגיע לילדים שלי! הבת שלי והחברה הכי טובה שלה משתתפות בשיעורים לציור בשמן שם דואגים לטפח ולעודד את היצירתיות והכישרון שלהן. נורת' עבדה קשה מאוד במשך שבועות כדי לסיים את הציור הזה וכאמא גאה רציתי לשתף את העבודה שלה עם כולם".

קרדשיאן לא הפסיקה כאן ומלבד שיתוף של ציוצים מרושעים וכתבות שונות בנושא בהן היא מגנה בתוקף את כל הנאמר, היא פנתה לעוקביה הבוגרים והוסיפה: "איך אתם יכולים לראות ילדים עושים דברים מדהימים ואז להאשים אותם בכך שהם לא? בבקשה תפסיקו להביך את עצמכם עם כל השליליות הזאת ותנו לילדים להיות מעולים!".

אל תתעסקו לה עם הילדים. קרדשיאן זועמת  (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אל תתעסקו לה עם הילדים. קרדשיאן זועמת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אולם מה שתפס את תשומת הלב של TMI יותר מכל בסערה הזו היה סטורי אחד בתוך ההמונים בו פרסמה קים מספר יצירות אמנות וכתבה "חלק מיצירות האמנות של אבא שלה (נורת') כשהוא היה ילד". בכך בעצם מתייחסת הכוכבת לקניה ווסט לראשונה מאז נודע על הגירושים של השניים. 

תומכת בגרוש לעתיד? (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תומכת בגרוש לעתיד? (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בשבוע שעבר היא כבר הספיקה להעלות תמונות שלה עם נעלי "Yeezy" מהמותג של ווסט, אבל אל תמהרו לחגוג ולצפות לקאמבק כי לקרדשיאן יש מניות בחברה של בעלה וכפי שלמדנו להכיר את המשפחה הזו - כסף קודם לכל. בכל מקרה, אם אכן מדובר בציור של הילדה הכישרונית, TMI ישמחו לדיוקן עצמי בצבעי שמן מהאמנית נ' ווסט. 

בעקבות הגירושים? קים קרדשיאן מתקרבת לרבי נחמן- לחצו כאן