השיחה הקשה של קארין לינור ותום על ההתנהגות של רמי

רק לפני שעות ספורות קראתם כאן ב-TMI איך תום חיימוב וקארין עליה הושיבו את לינור סביניק לשיחה צפופה לאחר ההתפרצות של רמי ורד עליה במהלך שידור הפרק אמש של "האח הגדול" ונראה שלא רק הנוכחים בבית קלטו מה קרה אלה גם הצופים מבחוץ. למי שפספס נזכיר כי במהלך הפרק ששודר אתמול, נחשף כי ורד התעצבן על לינור על כך שיהודה יצחקוב, ה"יריב הגדול" שלו בבית מרגיש מספיק בנוח כדי להתקרב אליה ולחבק אותה ולאחר מכן אף כעס על דניאל לוין על כך שלקח את לינור לשיחה ארוכה.

לאחר שעליה, חברתה של לינור לבית ניסתה להאיר את עיניה ואמרה לה שהסיטואציה שהתרחשה היא "רגע של השתלטות" וכי ורד קיבל החלטה בשביל מישהי וזה לא מקובל, גם איתן, אביו של דניאל לוין החליט להגיב וניצל את חשבון האינסטגרם והתקשורת כדי להעביר את המסר שלו למתרחש בבית ואף טען "אנחנו זוכים להצצה נדירה כיצד מתפתחת, צומחת וגדלה אלימות של גבר כנגד בת הזוג שלו" וכך גולל בפוסט ארוך שכתב.

קארין נגד ההתנהגות של רמי ללינור: "רכושנות ושתלטנות - זה לא תקין" - לחצו כאן

תום חיימוב, לינור סביניק, קארין עליה (צילום: צילום מסך רשת 13)
תום חיימוב, לינור סביניק, קארין עליה (צילום: צילום מסך רשת 13)

"הפוסט הזה הוא לא על דניאל, למרות שרמי ורד יצא עליו אתמול בכל הכוח, רק כי הוא העז לדבר עם לינור. הפוסט הזה הוא על אלימות נגד נשים. הפוסט הזה הוא על גברים אלימים ועל כתובת שמרוחה בענק על הקיר. הודות לאח הגדול אנחנו זוכים להצצה נדירה כיצד מתפתחת, צומחת וגדלה אלימות של גבר כנגד בת הזוג שלו. זו כרוניקה ידועה מראש במיטבה.

כעת כבר איש לא יוכל להשתומם ולהגיד: ״לא ראינו את זה מגיע. זה בטח שיגעון של רגע״. אז זהו שלא. זה שיגעון שנבנה וגדל מיום ליום.
בעולמו של רמי ורד נוהגים לומר שאקדח שמופיע במערכה הראשונה, יירה בשלישית. מה שאנחנו רואים בימים האחרונים על המסך זו לא אסטרטגיה. זו אובססיה. אובססיה של גבר אלים שמוצא פורקן להתקפי הזעם והקנאה שלו על גבה של מי שאימץ כבת הזוג שלו (וזה ממש לא מעניין אותי בן כמה הוא או בת כמה היא)" כתב והוסיף.

\'\'אילו לינור היתה הבת שלי, הייתי מגיע  ומחלץ אותה מהסכנה שהיא נמצאת בה\'\' (צילום: מיכה לובטון)
\'\'אילו לינור היתה הבת שלי, הייתי מגיע ומחלץ אותה מהסכנה שהיא נמצאת בה\'\' (צילום: מיכה לובטון)

את הפוסט הזה אני כותב כאבא, כהורה, כצופה בתוכנית, כאזרח מודאג - ולא כאבא של דניאל. הפוסט הזה נועד להתריע ולפקוח עיניים.
אני מתבונן באופן שרמי מדבר עם לינור, אני מקשיב לטקסטים, אני קורא את שפת הגוף - ועוברת בי צמרמורת מקפיאה. אני מזהה את המבט המפוחד שלה בעיניים, אני מאזין לטקסטים שהוא אומר לה ואני נחרד. ללא ספק הבחורה החכמה והחדה הזו במצוקה והיא כנראה לא מבינה את המשמעות, כי אין לה את היכולת לראות ולשמוע את מה שאנחנו הצופים עדים לו. אילו לינור היתה הבת שלי, כנראה הייתי מגיע לנווה אילן ומחלץ אותה מהסכנה שהיא נמצאת בה. מצד שני אני יודע שכל עוד דניאל בסביבתה, וללא קשר לאופן המדהים שבו הוא הגיב למתקפת הזעם של רמי כלפיו, דניאל לא יהסס לרגע לנטרל את התוקף. אני גם סומך על האח הגדול שכבר הציב מאבטחים מעבר".

View this post on Instagram

A post shared by Daniel Levin (@daniellevin)