הרשת סערה אמש (רביעי) לאחר שידור הפרק של "האח הגדול" בו רמי ורד התעצבן על לינור על כך שיהודה, יריבו המר בבית, מרגיש מספיק בנוח כדי להסתחבק איתה, לחבק אותה ולהרים אותה בבוקר מהמיטה לאמבטיה על מנת שתתעורר. רמי הסביר בפני ליאור כלפון שאין לו בעיה שאף אחד אחר יתקרב ללינור ועצם זה שיריבו עושה את זה, זה כדי לעורר בו את כעסו.

אלא שבמהלך שידור הפרק אמש, בזמן שהדיירים היו סגורים במשך שעות ארוכות בחדר השינה, הייתה התפרצות זעם נוספת של רמי והפעם כלפי דניאל. למי שלא צפה בשידור, גיא זוארץ ולירון ויצמן נכנסו לבית בצעד חריג בעקבות מזג האוויר הסוער ושידרו את הפרק מאזור המטבח והסלון. בזמן הזה הדיירים היו סגורים בחדר השינה ולפי השיחות שנעשו לאחר השידור, ככל הנראה רמי התעצבן על דניאל על כך שלקח את לינור לשיחה ארוכה. 

יש להם סיכוי מחוץ לבית? לא תאמינו מה חושב האקס של לינור על רמי ורד - לחצו כאן. 

רמי ורד, יהודה יצחקוב, לינור סביניק, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד, יהודה יצחקוב, לינור סביניק, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)

רמי טען לאחר מכן ש"יצא ממנו הקוף" והסביר את זה בכך שסגרו אותם שעות ארוכות בחדר אחד עם מוזיקה שהוא לא אוהב, כל זה בזמן שנגמרה לו השפעת הריטלין אותו הוא נוטל. בזמן הזה, לינור תום חיימוב וקארין עליה הסתודדו בסלון על התנהגותו של חברם הטוב, רמי. לאחר שלינור הסבירה להם מאיפה ההתנהגות נבעה, תום אמר לה: "אם זה היה בחוץ ניתן היה להסיק שההתנהגות הזאת היא קצת פטרונית. זה נכון?".

לינור שהגנה על רמי בחירוף נפש אמרה: "אני צריכה להגיד לכם מי זה רמי? הוא זה שעושה לי מסאז', מכין לי אוכל, עושה לי כביסה. הפטרון זה אני, לא הפוך. אתם חיים איתנו בבית שלושה חודשים". קארין אמרה לה בתגובה: "אני לא אמרתי אישה מוכה, אני חושבת שהיה פה רגע של השתלטות, הוא קיבל החלטה בשביל מישהי. אני פונה מאישה לאישה, לחברה שאני אוהבת אותה, בעיניי זה לא מקובל. אם לא היית רוצה לדבר עם מישהו היית קמה והולכת נכון? אז למה הוא היה צריך לקבל את ההחלטה בשבילך? זה לא מקובל. אני אוהבת את רמי, זה לא קשור. אם זה יצא, זה יכול לצאת עוד 200 פעם".

מדוע לינור סביניק התגרשה כבר אחרי שנה? גרסת המקורבים - לחצו כאן. 

תום חיימוב, לינור סביניק, קארין עליה (צילום: צילום מסך רשת 13)
תום חיימוב, לינור סביניק, קארין עליה (צילום: צילום מסך רשת 13)

"זה השתלטות, בעיניי זה לא נעים. את לא אמורה לעמוד בסיטואציה כזאת. איך הוא הגיע למצב כזה, שהוא מרשה לעצמו לעשות דבר כזה?", המשיכה קארין. לינור המשיכה בקו ההגנה על רמי ואמרה: "כמו שהוא התנצל בפני דניאל, הוא התנצל גם בפניי". תום שניסה להגן על רמי הגיב לקארין ואמר: "אל תדברי עם רמי יותר. קחי את כל מה שרמי עשה בשבילך וזרקי לפח. אני מתבאס עלייך". קארין ענתה לו: "זה בסדר. אני גם התבאסתי על רמי. אני מסתכלת על חברה שלי כרגע וחשוב לי להגיד לה שבעיניי זה השתלטות לקבל החלטה בשבילך. זה לא תקין ואם לך לא היה נעים באותו רגע, זה לא תקין חיים שלי".

דניאל לוין (צילום: מיכה לובטון)
דניאל לוין (צילום: מיכה לובטון)

תום לקח את השיחה צעד אחד קדימה ושאל: "אם זה היה קורה ביני לבין גל?". קארין ענתה לו: "אתם זוג. אתם מבינים שיש פה נימה של קנאה?". לאחר שקארין הסתבכה קצת עם דבריה, בזמן שתום ולינור מגנים על רמי, אמרה קארין: "יש פה משהו שנשמר ולא גלוי, אתם כרגע עוצרים אותו". "לדעתך יש לרמי רגשות רומנטיים כלפיי?", ענתה לה לינור. אחרי חשיבה קלה ענתה לה קארין: "אני חושבת שכן". "אז את טועה חייאתי", ענתה לה לינור.