דיירת "האח הגדול" בדימוס, לינור סביניק יצאה בשבת האחרונה מהבית הסגור והשאירה את רמי ורד, חברה הטוב, להמשיך ולהתמודד לבד עם הדיירים שנותרו. מערכת היחסים של סביניק וורד, עוררה רעש רב וביקורת רבה בקרב צופי התכנית ולמרות שהשניים טענו כי הם כמו "אב ובת", הצופים טענו כי הקשר ביניהם קרוב מדי.

הביקורת החריפה בשבוע שעבר לאחר ששודר ויכוח של רמי ורד עם הדייר החדש דניאל לוין, לאחר שהאחרון לקח לשיחה את לינור ורמי שהשתעמם להיות סגור שעות רבות בחדר השינה, החליט לקטוע את השיח ביניהם ולבקש מלינור שתבוא להיות איתו. גם בבית הסגור היו כאלה שהתרעמו על ההתנהגות של רמי, ביניהם גם החברים הטובים תום חיימוב וקארין עליה וכמובן שהביקורת מבחוץ לא איחרה לבוא והשוו את ההתנהגותו של רמי להתנהגות של גבר פטרוני ורודני.

נועה יונני נגד רמי ורד: "כל הזמן ניסה להקטין ולהוריד אותי" - לחצו כאן. 

השיחה הקשה של קארין לינור ותום על ההתנהגות של רמי

מאז צאתה מהבית סביניק לא התייחסה למערכת היחסים עם רמי או לביקורת שנשמעה בחוץ, אך היום (שלישי) היא תדבר על הכל ב"האח הגדול - חושפים הכל" שישודר אחרי החדשות בערוץ רשת 13. בהצצה בלעדית שהגיעה ל-TMI לינור הגיבה על התנהגותו של רמי.

זה הגיע לרמה שארגוני נשים אמרו 'מה זה לגמה גבר מתייחס ככה לאישה?'. לכל האנשים האלה יש לך מסר אחד ברור?

"ברור. רמי מגנה התנהגות כזאת. רמי לא יקבל אותה ולו בתירוץ הכי קטן. במשך כל העונה הוא מדבר על זה, על התופעה של נשים מוכות. שדווקא אותן מוציאים מהבית ודווקא הן צריכות לחיות עם הילדים בחוץ. הוא לא מעריך את זה, הוא לא חושב את זה. הוא שונא את זה... בכוונה בחרתי להשתמש במילה הזו. הוא לא פטרון ולא רודן ולא כל מה שבחרו להגיד... הוא לא". 

"ככה מתפתחת אלימות בזוגיות": אבא של דייר האח הגדול מגיב להתנהגות של רמי ורד - לחצו כאן. 

לינור סביניק, רמי ורד, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
לינור סביניק, רמי ורד, האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)