גל גברעם עדיין לא התרגלה לחיים שמחוץ לבית "האח הגדול", ובראיון לתוכנית הרדיו של TMI "פולאו יו" חשפה למה היא כועסת על קארין עליה, מי האנשים שהיא חשבה שהיו חברים שלה וכשיצאה מבית "האח הגדול" היא התבדתה לגביהם, מי הלב הגדול של הבית, למה היא שמחה שהודחה, מי הם שלישיית הגמר המועדפת עליה, מה היא חושבת על העליהום נגד רמי ורד ולמה היא בטוחה שהמרחק מתום חיימוב טוב לה. 

איך זה להיות בחוץ? 
"לא תאמינו איפה אני יושבת עכשיו, אני מול הים, יושבת עם חברה טובה שלי ונדיר לי. אני מסתכלת ככה על המים". 

התחפשת? 
"חיפשתי כנפיים ולא מצאתי כנפיים, רציתי להתחפש לטינקרבל".

כמעט שבועיים מחוץ לבית "האח הגדול", עדיין יש הדים ואנרגיות של אחרי היציאה.
"אני חזרתי לחיים שלי. מאד כיף לי בחוץ, אני מאד שמחה על היציאה כי היא הביאה איתה הרבה דברים טובים. אני מסתכלת על המקום שאני לא נמצאת עם הבן זוג שלי אבל יש בזה משהו טוב כי עד עכשיו היינו יחד כל הזמן ופתאום השקט הזה וכל הגעגוע הזה יעשה לנו טוב".

גל גברעם (צילום: אור גפן)
גל גברעם (צילום: אור גפן)

כמה תגובות טובות את מקבלת, כולם רושמים פה שאת צריכה להתחפש לתום.
"אני אתחפש לקוף זאת אופציה. זאת הזדמנות להגיד תודה רבה לכל התגובות. אני מנסה להספיק לעבור ולראות אני לא מספיקה כלום לא הספקתי לענות לאנשים לטלפון באמת".

איך הודחת מהבית, איך זה קרה? הדחה המפתיעה.
"אומרים שאננות ועוד המון דברים אבל אני באמת באמת יודעת שכבר היה לי קשה, באמת שהיה לי מאד קשה, אני אדם של אנרגיות וכשנמצאים לידי אנשים שלא משדרים איתי על אותו הגל..".

מי לא שידר איתך על אותו גל?
"חוויתי מיהודה המון השפלות שם ממנו, שהיה לי מאד מאד קשה ואני לא רוצה להתעסק בו כי זה כל כך לא מעניין אותי, כי אני עובדת על עצמי וגם עבדתי על עצמי בבית. מתחילים סוג של תהליך בבית, זאת מסקנה שהגעתי אליה שמה, יש תהליך לפני הבית, יש תהליך בבית ונצא בחוץ ונגמור את התהליך אבל התהליך בחוץ לא נגמר. בחוץ יש לי תהליך עוד יותר גדול. זה מטורף. פתאום אנשים יודעים מי אני באמת, מתי אני הולכת לישון, איך אני קמה בבוקר איך אני נראית כשלא טוב לי. זה מוזר, אנשים יודעים הכל על מערכת היחסים שלי, על החברות שלי ואיזו חברה אני, זה מטורף".

גל גברעם (צילום: יח''צ)
גל גברעם (צילום: יח''צ)

גל גברעם מחוץ לבית יותר שלמה ממה שהייתה?
"שלמה באותה מידה פשוט למדה המון. למדה לחיות עם אנשים גם שהיא לא מתחברת אליהם, למדה להוציא את עצמה מהמשוואה ולהסתכל על אדם אחר. מצאתי את עצמי צריכה להיות בשביל אחר בסבלנות ואכפתיות, להתרכז באדם אחר. למדתי שיש דברים שהשתיקה יפה להם עם כמה שאני אדם שאומר הכל בפרצוף. כל אמת שלי נאמרה אבל יש דברים שלא אמרתי".

הצטערת על משהו שאמרת או לא אמרת?
"לא, כי יש רגעים שהשתיקה יפה. היה יום אחד הדחה שאותו דייר בא אליי ושאל: 'עד כמה את רוצה שאני אלך מאחת עד עשר?'. אמרתי לו שאני לא אענה לו על זה, אז הוא אמר לי: 'אם זה היה הפוך אז הייתי אומר לך שאני רוצה שתלכי שמונה'. אז אמרתי לו: 'יופי. אתה תענה אני חושבת שזה מסוג הדברים שלא עונים לבן אדם'. וגם אני הלכתי, אומנם לא העמידו אותי אלא העמדתי את עצמי באותו שבוע. אני לא מתחרטת על שום דבר ומאד שמחה על מה שהיה שאנשים ראו מי שאני".

גל גברעם, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
גל גברעם, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

יכול להיות שיותר טוב שיצאת לפני?
"מאד שמחה שיצאתי, לא מעניין אותי הגמר, חשיפה יש לך או אין לך. לא באמת משנה, הייתה לי חשיפה לפני וזה לא שלא תהיה אחרי, לא באתי בשביל החשיפה, מי שבא בשביל החשיפה באסה לו זה בזבוז של אנרגיות, באתי בשביל החוויה, התאהבתי, רבתי, כעסתי".

ובינינו זכית יותר מכולם זכית באהבה ובחתיך של הבית. 
"בול. בחתיך של המדינה, אני רק מחכה שהוא ייצא. אני שמחה שיצאתי כי עכשיו עם כל מה שקורה בבית, אם הייתי שם היה לי מאד קשה. כל מה שקרה עם קארין ולינור ורמי, היה לי מאד קשה אם הייתי שם".

רגע אחרי שיצאה מ"האח הגדול": גל גברעם במחווה רומנטית לתום חיימוב - לחצו כאן. 

גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
גל גברעם, תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)

אני התאכזבתי מקארין, היא לא לקחה ללב שהודחת.
"גם אני התאכזבתי מקארין. ראיתי היום שיחה שלה ושל יהודה על הספה שאני מאד התאכזבתי ממנה. קארין הייתה חברה שלי לפני וכשהיא תצא אני חושבת שנדבר ויהיו כמה שאלות שאני ארצה לקבל עליהן תשובות. אבל עד אז אני אמנע מלדבר עליה כי אני לא שם, אני יודעת שהייתי בשבילה כל הדרך, ואם היא בוחרת שלא אז זה שלה, באמת. היא הייתה עוד חברה שלי מקודם, בגלל זה אני קצת בשוק עדיין, אני קצת בשוק. זה מאד כאב לי. אני מכירה אותה שנים, היא בחורה מהממת ואני יודעת כמה קשה היה לה בבית. גם לי היה קשה בבית אבל לא תמצאו אותי מלרלרת ומרכלת על אנשים, זאת לא אני. אז אני לא מבינה, אם אני לא עשיתי לך את זה, למה את עושה לי את זה? כשהיא תצא החוצה אני אשאל אותה ועד אז אני אאחל לה בהצלחה ושתהיה מאושרת".

"לי זה נראה מוזר": גל גברעם על ההתאהבות של קארין ביהודה - לחצו כאן. 

יהודה יצחקוב, קארין עליה (צילום: צילום מסך רשת 13)
יהודה יצחקוב, קארין עליה (צילום: צילום מסך רשת 13)

אנחנו רוצים להשמיע לך מילים יפות שאמרה עלייך שני גולדשטיין.
"חיים שלי שני. לא באתי להוכיח כלום, אני שמחה שזה יצא כי זאת באמת אני וכולם יודעים עכשיו מי זאת גל, וגם גל עושה טעויות ואנשים סופסוף רואים את זה וזה מחמיא לי, כי עד עכשיו היו ביקורות ותגובות שכל הזמן ספגתי של 'את ילדה, את ילדה'".

איך את באמת מתמודדת עם הביקורות על המתירנות שלך והמקרה שהיה לך עם ליאור כלפון?
"אני נושמת וחיה ביקורת מגיל 14 עכשיו היא לא תתחיל להשפיע עליי פתאום, היא לא מעניינת אותי, אני יודעת מי אני ומה אני, ואני יודעת שיגידו לך עריכה שמעריכה, גם אם היו מאד רוצים לערוך אותי זה לא אפשרי לא יכולים לערוך מה שאתה לא, לא יכולים לערוך אותי רכלנית או אדם רע, כי אני לא רעה ולא רכלנית, אני אדם שעושה טעויות, ועשיתי טעויות. היה לי וויכוח מטומטם עם לינור שבדיוק כמו שהוא התחיל - ככה הוא נגמר, ישבנו ודיברנו ואמרתי לה 'אני אוהבת אותך ואני מצטערת שפגעתי בך' והיא אמרה לי ונגמר הסיפור. ראיתי אותה כבר ארבע פעמים מאז שהיא הודחה היא חברה שלי באמת וחשבתי את זה על עוד אנשים בבית והתבדיתי לגביהם כשיצאתי החוצה".

ג'וזי זירה, גל גברעם, יהודה יצחקוב, ליאור כלפון (צילום: צילום מסך רשת 13)
ג'וזי זירה, גל גברעם, יהודה יצחקוב, ליאור כלפון (צילום: צילום מסך רשת 13)

מי האנשים שהתבדית לגביהם חוץ מקארין?
"גם יהודה שחשבתי שהוא סיים ועברו כמעט שבועיים מאז שהודחתי והוא עדיין לא מפסיק לדבר עליי. גם ליאור ראיתי מתחילת העונה. את זה כבר ידעתי. אני וליאור ניהלנו שיחה בנסט ישבנו ודיברנו על דברים, הוא אמר לי הרבה דברים קשים ולא הגבתי לו. אחרי חמישה ימים דיברנו על זה בבית נתתי לדברים לשקוע, כי זאת הדעה של ליאור, אני לא יכולה לשנות לו אותה, הוא אבא, הוא נשוי, אני לא יכולה לבוא ולשנות לו פתאום את צורת המחשבה שלו. אני כן יודעת שהצלחתי להכניס לו משהו לראש והוא גם אמר לי את זה. אנחנו ביחסים מהממים. מותר לא להסכים, אני וליאור אוהבים מאד אחד את השנייה ולא מסכימים".

מה את אומרת על כל הביקורות נגד רמי?
"זה עצוב לי שככה זה נראה. רמי ייצא ויסביר את עצמו בצורה הכי מדויקת, אבל האדם הזה הוא הלב של הבית, הוא השף של הבית, הוא נתן לכל אדם ואדם. אני ראיתי את הריאיון של נועה (יונני) שהיא אומרת שהוא הסתכל לה על הצלחת. רמי הסתכל לכולם על הצלחת כי רמי הכין סיר בנפרד לכל בן אדם שלא אכל את האוכל של כולם. לי אישית נועה סיפרה את הסיפור עם ההפרעות האכילה שלה ורמי לא ידע את זה ומשם היא נפגעה. אבל הוא שאל אותה, אני הייתי שם בבית, למה את לא אוכלת, רוצה שאני אכין לך משהו בנפרד, זה כמו שהוא מכין ללינור ולאלמוג בנפרד. זה אדם עם לב כל כך טהור. לינור בחורה מספיק בוגרת ואחראית שאם היא הייתה מרגישה לשנייה אחת, היא הייתה היא לא פראיירית בכלל, וזה לא היה הסיפור אם גבר היה בא ואומר לה לעשות אחת, שתיים, שלוש, היא לא הייתה עושה אם לא באמת הייתה רוצה. יש דברים שנאמרים מתוך אמוציות ורמי אחר כך בא ואמר הייתי חרא וזאת גדולה".

רמי ורד, לינור סיבניק (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד, לינור סיבניק (צילום: צילום מסך רשת 13)

מי יזכה - זהבה בן? 
"הלוואי והיא תזכה. אני רוצה שתום יגיע לגמר - אמן, אמן, אמן ואני רוצה שהוא יזכה ואני אעשה את העבודה פה בחוץ, אני אצביע להם משני טלפונים ואני גם צריכה להצביע לאורן

מה היה הקשר המיוחד שלך עם זהבה בן?
"אותי היא אוהבת הכי הרבה", צוחקת גברעם. "מכל הצעירים והצעירות שהיו בבית אני לא מצאתי את עצמי בבית, כי אני הכי צעירה, והחיבור שלי היה עם זהבה יותר מכולם. זהבה היא אישה צנועה ופשוטה וכשהיא מדברת והיא מדברת על משהו שיושב עליה היא אומרת בפשטות וחדות. הצלחנו להבין אחת את השנייה במבטים, היינו יושבות בנסט שעות ולא הוצאנו מילה. זה פשוט חיבור שאני לא יכולה להסביר וזה חיבור מאד מוזר ולא חשבתי שיקרה. בתוך הבית אנשים הופכים להיות כל העולם שלך". 

האח הגדול: שיתוף הפעולה המפתיע של גל גברעם ובנה של זהבה בן - לחצו כאן. 

זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)

כבר ערכת הכרות עם אמא של תום?
"כן, נפגשנו. מלי כזאת מתוקה, תהיה ארוחה משפחתית - ברורץ אני גם צריכה לקפוץ להכיר את אבא שלו. אתמול הלכתי לצעוק להם והם לא שמעו כואב לי הגרון. אני עדיין בשוק מכל מה שקורה שם, זה בית מטורף וזה הזוי שאתה יוצא ורואה את הדברים מהצד".

מלי חיימוב, אמו של תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)
מלי חיימוב, אמו של תום חיימוב (צילום: צילום מסך רשת 13)

מה הלאה?
"אני מקווה שאצליח במשחק, זה הכי מעניין אותי, מקווה לעשות אודישן טוב וסדרה טובה. להמשיך עם הכתיבה שלי. כל הזמן אומרים לי מתי ג'י.ג'י? גל גברעם, זה נהיה כאילו שם המותג. אני חוזרת עוד כמה ימים לצבא, מתרגשת מאד לחזור לצבא, רוצה מאד לחזור, קיצרתי את דחיית השירות. נשארו לי עוד שבעה חודשים. כבר הייתי לקראת סוף שירות גם כשחתמתי דחיית שירות ואני אחזיר כל שנייה ושנייה שלא הייתי למערכת. אני מאד רוצה לחזור ולהתחיל להתעסק בדברים שלי.  ועכשיו יש את ההיי מכל היציאה, כי זאת הייתה הדחה מפתיעה ואף אחד לא ציפה לזה. אני חושבת שאתן עוד שבוע לדברים לשקוע ועכשיו לברור בפינצטה את מה שאנחנו רוצים לעשות ומה שלא".

גל שואלים פה בתגובות - מה עם ג'וזי?
"אני רוצה בשלישית הגמר שיישבו תום, ג'וזי וזהבה. הם האנשים שהכי מגיע להם בעולם, שכל אחד מהם יזכה. ג'וזי חבר שלי עשר שנים, גדל אצלי בבית, מכיר אותי כשאני כלום ושום דבר".

ג'וזי זירה האח הגדול (צילום: צילום מסך)
ג'וזי זירה האח הגדול (צילום: צילום מסך)