הזמר אייל גולן קם היום (ראשון) מהשבעה על מותו של אביו, דני ביטון ז"ל בן ה-71, אותה ערך בביתו שברחובות, בנפרד ביד עם אחיותיו. ביטון כזכור נפטר לאחר הידבקות בנגיף הקורונה והתדרדרות במצבו הביאה אותו לבית החולים, שם הורדם והונשם, אך לבסוף הוכרע לנגיף. הזמר ואביו לא היו בקשר שנים רבות לאחר הסתבכותם בפרשת "משחקי החברה" בהם ביטון הורשע בביצוע כמה עבירות, בהן הבאת אדם לידי מעשה זנות בנסיבות מחמירות וניצול קטינות לזנות ונידון לשנתיים מאסר בפועל במסגרת הסדר טיעון.

לא היה ברור אם גולן יחליט להגיע להלוויה של אביו ולבסוף נצפה מחוץ לבית העלמין כשהוא קורא קדיש בנוכחות אנשיו. עם החלטתו לשבת שבעה בביתו, נערו חברים ומכרים רבים של הזמר, ביניהם גם אלו שהסתכסכו איתו בשנים האחרונות כמו שותפו לשעבר בני פרץ, איתי לוי ואופירה אסייג, שהחליטו לשים את המחלוקות מאחור ולהגיע לכבד את אבלו. 

"לא שוכחת מאיפה באתי": אופירה אסייג ואייל גולן השאירו את המשקעים מאחור? - לחצו כאן. 

אייל גולן, אופירה אסייג (צילום: אור גפן)
אייל גולן, אופירה אסייג (צילום: אור גפן)

גולן שהתנתק מהרשתות החברתיות, שיתף היום (ראשון) בתחושות שלו לאחר שבוע של אבל על מות אביו, וכך כתב: "קהל יקר שלי, לא הייתי פה שבוע שלם כדי לתקשר ולשתף אתכם. עברתי שבוע מטלטל, מורכב מאוד מבחינה רגשית. זה תפס אותי לא מוכן, לא דמיינתי את הרגע הזה מגיע וכשזה קרה - זה הציף בי הכל, לטוב ולרע. הבנתי שאסכים להתאבל רק אם זה יגיע לי באמת מבפנים, לא כי אני חייב ולא כי זו מסורת, כי אני מרגיש שאני רוצה. שאלתי את עצמי הרבה שאלות השבוע, השיחות העמוקות לאורך השבעה הציפו בי קשת שלמה של רגשות ופתחו הרבה פצעים ששמתי עליהם פלסטר והדחקתי לאורך השנים".

"בכנות, כואב לי מאוד, תחושת הפספוס וההחמצה שורפת לי בנשמה... עבורו יותר מאשר עבורי. כואב לי שיש לו שושלת כזאת מדהימה של ילדים ונכדים שהתאחדו השבוע הזה והוא לא נהנה מהם בעודו בחיים, כואב לי שהוא לא התפקח בשום שלב, שנעשו טעויות קשות שכבן לא הצלחתי לסלוח עליהן, כואב לי שכאבא הוא לא נתן לי את הכלים הנכונים, לא האיר לי את הדרך ואילץ אותי ללמוד בדרך הקשה איך להתמודד עם המכשולים שהחיים הציבו בפניי", הוסיף גולן.

למרות הנתק: אייל גולן יושב שבעה על אביו בביתו - לחצו כאן. 

דני ביטון (צילום: פלאש 90)
דני ביטון (צילום: פלאש 90)


"לצד כל זה היו גם דברים טובים, שמעתי עליו סיפורים מדהימים השבוע, שהוא היה איש מאוד מצחיק שאנשים מאוד נהנו בחברתו, שכחבר הוא תמיד נרתם לעזרה לכל מי שרק הצטרך- זה הכאיב לי יותר כי לא זכיתי לזה ממנו והותיר בי הרבה סימני שאלה שכנראה כבר לא יהיו לי תשובות עליהם. חודשיים לפניי שאני חוגג יום הולדת 50 זה זרק אותי אחורה לילדות, לתמימות הזאת שהייתה בי, בחרתי להסתכל על הסיטואציה בעיניים של ילד ממש כמו בתמונה - שרואה את אבא שלו פשוט כאבא לא משנה מי הוא ומה הוא. בחרתי לתת לו את הכבוד האחרון הזה, גם אם מאוחר מדי".

אייל גולן, דני ביטון (צילום: אלוני מור,יוסי זליגר, פלאש 90)
אייל גולן, דני ביטון (צילום: אלוני מור,יוסי זליגר, פלאש 90)


"היה חשוב לי לחלוק אתכם את כל זה בכזו פתיחות כי מבחינתי כל אחד צריך לדעת להעריך את הקן המשפחתי שלו, לשמור על האחדות, לעבוד בלתקן טעויות, להתבגר בזמן ולהבין מה חשוב באמת בחיים, אף פעם לא מאוחר. החיים קצרים. תודה לכם על החיבוקים החמים והמילים המחזקות, זה לא מובן מאליו עבורי. לטעות זו חולשה אנושית ולמחול מעלה אלוהית, נוח על משכבך בשלום".

View this post on Instagram

A post shared by Eyal Golan (@eyalgolan1)