כוכבת הפופ האהובה, בריטני ספירס הצליחה לעורר עניין רב בשבועות האחרונים בעקבות יציאת הסרט "Framing Britney Spears" בהפקת הניו יורק טיימס, שעסק במשמרות של אביה של הזמרת, ג'יימי ספירס, ובעיותיה הנפשיות שמלוות אותה בשנים האחרונות. בצעד חריג, שיתפה ספירס בת ה-39 בתמונה משותפת יחד עם בניה, שון בן ה-15 וג'יידן בן ה-14, ילדיה המשותפים עם בן זוגה לשעבר, קווין פדרליין, שמחזיק במשמורת מלאה עליהם. 

בתמונה הבנים מחבקים את אמם שנראית מאושרת מהסיטואציה. ספירס הוסיפה לתמונה וכתבה: "כל כך מטורף איך שהזמן טס. הבנים שלי כל כך גדולים עכשיו. אני יודעת, אני יודעת... זה קשה לכל אמא, במיוחד לאמא עם בנים שרואה אותם גדלים כל כך מהר. אני ברת מזל כי שני התינוקות שלי הם ג'נטלמנים וכל כך חביבים, שבטח עשיתי משהו נכון".

"מקווה לחיים נורמליים": בן זוגה של בריטני ספירס על מצבה הנפשי - לחצו כאן. 

עוד הוסיפה והסבירה הזמרת למה נמנעה להציג את תמונותיהם במשך תקופה ארוכה: "לא פרסמתי תמונות שלהם תקופה ארוכה, כי הם בגיל שהם רוצים להביע את זהותם ואני לגמרי מבינה את זה. אבל יצאתי מגדרי לעשות את העריכה המגניבה הזו ונחשו מה - סוף סוף הם נותנים לי לפרסם את זה!! עכשיו אני כבר לא מרגישה לא שייכת ואני הולכת לחגוג. אוי שיט, אני מניחה שאימהות מגניבות לא עושות את זה. אוקי פשוט אקרא ספר במקום". 

כפי שהזכירה, ספירס לא משתפת תמונות רבות של שני בניה. התמונה האחרונה בה שיתפה את בניה באינסטגרם שלה הייתה משנת 2018. בתמונה ההיא, כששון היה בן 12 וג'יידן היה בן 11, היא אמרה שהם רשמית "גדולים" ממנה. כוכבת הפופ סיפרה לא פעם הייתה על כמה שהיא אוהבת להיות אמא לאורך השנים. בשנת 2016 היא כתבה מכתב ליום האם לבניה למגזים ה-TIME, וכינתה אותם "יצירות מופת".