בעוד שלאחרונה הכותרות התרכזו בתביעה שהגיש הדייר אלימלך קשתי נגד הפקת "האח הגדול", כוכבת העבר של הריאליטי אור סיונוב, גרפה בשקט בשקט, הרחק מאור הזרקורים ניצחון קטן בתביעה מול אנדמול וזכיינית קשת 12. כבר מזה כארבע וחצי שנים שסיונוב מנהלת הליך משפטי נגד קשת ואנדמול, וכעת נודע ל-TMI בבלעדיות שההליך המשפטי הגיע לסיומו בהסכם פשרה בין הצדדים. 

אור סיונוב (צילום: פרטי)
אור סיונוב (צילום: פרטי)

הסוד של אופיר לוי מהאח הגדול נחשף: "אני חולה בסרטן ובוחן את המיניות שלי" - לחצו כאן

החלטה גורלית: דיירי האח הגדול לקראת צעד חריג שישפיע על חייהם בחוץ - לחצו כאן

סיונוב, כך על פי מקורות, זכתה במשפט וקיבלה סכום מכובד בעל שש ספרות כפיצוי על עוגמת הנפש הגדולה שנגרמה לה. למי שהספיק לשכוח את הדרמה, סיונוב שהשתתפה בריאלטי עוד כששודר ב"קשת" תחת העורך יורם זק, הגישה כזכור לפני ארבע וחצי שנים להפקת האח הגדול ולזכיינית קשת 12 תביעה מעורך דינה אייל שטרנברג  על סך מאות אלפי שקלים בגין התעמרות במקום העבודה ותנאי עבדות כשהיא מתבססת על חוקי העבודה של יחסי עובד ומעביד.

תחילה, הדיון התנהל בבית המשפט לענייני עבודה וסיונוב טענה כי בבית הסגור היו יחסי עובד ומעביד, דבר שהיה עשוי להשפיע על מאות ואף אלפי משתתפי ריאלטי בעבר ובהווה שכן אם בית המשפט היה קובע יחסי עובד מעביד, יחולו עליהם חוקי עבודה שונים כמו איסור להתעמר בעובדים, יצירת סביבת עבודה בעלת תנאים פיזיים ראויים, תנאים סוציאלים ועוד. בית המשפט אמנם לא קבע יחסי עובד ומעביד, אך לפני שלושה חודשים בדיון שנערך, נשיאת בית הדין לענייני עבודה המליצה לצדדים להגיע לפרשה והם אכן נענו להמלצה כך שהגיעו להסכם כי על אנדמול וקשת לשלם פיצוי מכובד בסך מאות אלפי שקלים לסיונוב על עוגמת הנפש שחוותה בעקבות השתתפותה בריאלטי. זוהי לא התביעה הראשונה שהתנהלה מול הפקת "האח הגדול" וזו לא הפעם הראשונה שמתמודדים אף זוכים בפיצוי כספי כשהבולטים בהם היו דנה רון וסער שיינפיין.

סיונוב, שהשתתפה בעונה השביעית של הריאליטי השיקה במהלך הדיונים גם ספר פרי עיטה הנקרא "סופמשחק" בו גוללה את כל החוויה הקשה שעברה בבית כמו וכן סגרה חשבון עם האח הגדול, יורם זק
מטעם "קשת 12" ואור סיונוב סירבו להגיב לידיעה 

אור סיונוב (צילום: צילום פרטי)
אור סיונוב (צילום: צילום פרטי)