רגע אחרי שהתבשרנו שהזמרת הצעירה, נועה קירל, בדרכה להוליווד עם הפקת סרט חדש אותו כתבה יחד עם הצוות שלה, אשר יופק על ידי אריק פייג', המפיק האגדי של סרטים כמו לה לה לנד, סטאפ אפ ועוד ולא רק זה, גם תככב בו בתפקיד הראשי, הגיעה היום (חמישי) הכוכבת המצליחה להשקת קולקציית קפסולה אופנתית של משקפי יוניק בעיצובה של הזמרת ובשיתוף סופר-פארם אופטיק.
 
בהשקה סיפרה לנו נועה שגם לה יש מספר במשקפיים ושהיא לא רואה כלום למרחק וחשפה בפנינו שכבר הספיקה להיפגש עם הנציגה שלנו בהוליווד, גל גדות ושהיא תיפגש איתה גם בהמשך, כנראה כחלק מההכנה לקראת הגעתה להוליווד. "זה יקרה, זה כבר קרה, זה יקרה עוד פעם. זה היה מפגש אישי, לא מקצועי בשום צורה. אני באה לשם סוג של מוכנה אחרי מה שעשיתי בארץ ויש נורא ביטחון ופחות פחד, יותר רצון שאני באה ומוכנה לדבר הזה, זה נורא כיף".

וונדרוומן מאחוריך: נועה קירל בדרך לתפקיד ראשי בהוליווד - לחצו כאן. 

נועה קירל (צילום: מיכל חלבין)
נועה קירל (צילום: מיכל חלבין)

הטיסה להוליווד תהיה גם מבחן רציני לזוגיות, לא?
"הוא גם מכוון לשם אז זה יוצא ממש ביחד, מגניב. יכול להיות שנגור יחד, לא יודעת מה יהיה. נסתדר".

איך האנגלית שלך? צחצחת אותה?
"האמת שאני עובדת על זה. אני טובה באנגלית אבל זה תמיד להתאמן ולהיות יותר טובה. לקחתי מורה פרטית ואנחנו עובדים גם על מבטא אבל בזכות המוזיקה והשירים שאני שומעת באנגלית כל הזמן אז המבטא שלי טוב. זה יותר להרחיב את אוצר המילים, להשתפשף בשיחות".

כל זה ואת רק בת 19, איפה תהיי בגיל 30?
"אין לי מושג. אני לא יודעת מה יהיה. אני נורא מקווה שאני אמשיך לעשות את מה שאני עושה וליהנות מזה ושזה יגיע לעוד הרבה אנשים".

נועה קירל (צילום: מיכל חלבין)
נועה קירל (צילום: מיכל חלבין)

גיל 30 אוסקר?
"אני מכוונת גבוה. אני אעבוד הכי קשה בעולם שזה יקרה, אבל אי אפשר לדעת מה יקרה, אז אני לא רוצה להגיד". 

הפרסומת החדשה ליס עוררה הרבה ביקורת, גם על סוגיית החיסונים וההומור על איטליה וגם הילדים של אפרים קישון תבעו זכויות יוצרים. מה דעתך על זה?
"כל דבר שאני עושה, במיוחד הפרסומות עם יס שהן כל כך ענקיות וגרנדיוזיות, אז תמיד יהיה לאנשים מה להגיד, תמיד יהיו תגובות וביקורות וזה בסדר, אני נורא רגילה לזה. אני עושה את מה שאני עושה שש שנים וזה משהו שמלווה אותי לאורך הדרך. אני מאמינה שברגע שאתה פורץ דרך במשהו, בכל תחום וזה לא משנה איזה תחום, אז תמיד יהיה לאנשים מה להגיד על זה. הרוב זה תגובות טובות, גם על הפרסומת וגם על הביצוע, אני מתרכזת בטוב. אני נהנית לעשות את זה ואני נהנית מהעבודה שלי ואני מתרכזת בדברים החיוביים ולא השליליים".

הפרסומת החדשה של נועה קירל מעוררת זעם גדול ותלונות לרשות השנייה - לחצו כאן. 

נועה קירל (צילום: מיכל חלבין)
נועה קירל (צילום: מיכל חלבין)

יש רגעים שאת אומרת לעצמך שנמאס לך כבר מהביקורת?
"לא, כי היא לא משפיעה. שהטוב הרבה יותר גדול מהרע אז זה פשוט לא מעניין".

נאמר בתקשורת שאלה לי הצטלמה עם מרגי כדי לעצבן אותך. יש בינכן סכסוך?
"מה פתאום! שמעתי שהיא אוהבת את השירים שלו ואת השירים שלו וגם כשהיא פגשה אותי, היא הצטלמה איתי והצטלמה איתו - אז זה ממש מחמיא ומגניב".

כי אמרו שאת לא מוכנה להופיע במקומות שהיא מופיעה.
"לא מכירה את זה. תראי, שוב פעם, כשאתה מגיע לאיזשהו מקום תמיד ימצאו מה להגיד וביקורות וסכסוכים. כל שני וחמישי מדביקים לי שאני בסכסוך עם מישהי אחרת ואני קוראת את זה וצוחקת. מתרכזים בחיובי ובדברים יותר גדולים".

נועה קירל (צילום: מיכל חלבין)
נועה קירל (צילום: מיכל חלבין)

יש סיכוי שיהיה דואט בניכן?
"לא יודעת אני כרגע עובדת על האלבום הבינלאומי וזה הדבר שאני מסתכלת עליו ומה שקורה בחו"ל עם הסרט ולשם אני הולכת".

יש לך מספר במשקפיים?
"כן. האמת שאני ממש עיוורת, אני לא רואה כלום בלי משקפיים. אני חושבת שהמספר שלי 2 בערך, שזה גבוה. עכשיו אני רואה את כולם וזו תחושה ממש כיפית".

מאיפה הגיע הרעיון לקולקציה הזאת?
"זה הכי כיף בעולם להעביר את מה שאני אוהבת, אם זה ליין אופנה, שיער ועכשיו זה משקפיים. ברור שאני קודם כל זמרת אבל זה מלווה בכל הלוק. עיצבתי עד הפרטים הכי קטנים ואיזה צבע יתחבר עם איזה צבע ולהעביר את זה הלאה לקהל שלי זה הכי כיף בעולם".  

נועה קירל (צילום: מיכל חלבין)
נועה קירל (צילום: מיכל חלבין)