אחרי ימים של השערות, שמועות ודיווחים שונים אמש שודר הפרק שהבהיר לצופים מה גרם להפקת "האח הגדול" להוציא את הדייר יהודה יצחקוב מהבית, לאחר שנחפש ריב גדול עם רמי ורד, בעקבותיו איים עליו איומים קשים. ימים ספורים עברו מאז יצא "לחופשי" ויצחקוב כבר הספיק לפגוש את חבריו מהבית שהודחו במהלך העונה, רונית לוי הביביסטית ואיילון אקון. בין המפגשים והחזרה לשגרה, מצא המודח הטרי זמן כדי להגיב לראשונה על ההדחה המפתיעה שלו.

רמי או יהודה: מי צודק בוויכוח שהביא לסילוקו של יהודה מהבית? - לחצו כאן

חשיפה: הסיבה האמיתית לעזיבתו של יהודה יצחקוב את האח הגדול- לחצו כאן

יהודה יצחקוב, רונית לוי, אילון אקון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יהודה יצחקוב, רונית לוי, אילון אקון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בפוסט שכתב ברשתות החברתיות סיפר "שלומי טוב אני נמצא בבית, קצת מעכל והרבה נח. ימים ארוכים ולא פשוטים עברו עליי ולכן אזדקק לעוד כמה ימי איזון, על מנת להתאפס ולהתחזק ולחזור בגרסה הכי חזקה וטובה של יהודה. עד אז אני מבקש להודות בכל ליבי ונשמתי לכל אחד ואחת מכם על כמויות אדירות של חיזוקים, אהבה, תמיכה ודאגה. אני נחשף לאט לאט לכל מה שעשיתם למעני ואלו הדברים שהופכים אותי מאיש פשוט למאושר באדם. מבטיח שנשתמע בקרוב,  אענה על השאלות, אשתף במסע שעברתי, ואחשוף בפניכם את האמת שלי, כי היא הדבר הכי חשוב שיש לי".

יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: צילום מסך)
יהודה יצחקוב, האח הגדול (צילום: צילום מסך)

אתמול בערב כאמור שודרה המריבה של רמי ורד ויהודה יצחקוב שכללה איומים קשים מצידו של יצחקוב, וגם שודרה המריבה של יצחקוב עם הבדרן ליאור כלפון שהתעמת בפעם הראשונה בבית עם דייר. יסמין, בתו של כלפון העלתה פוסט על אביה שמעולם לא רב עם אף אחד וכתבה: "בחיים לא ראיתי את אבא שלי במצב כזה, וכנראה אחרי 3 חודשים שהוא ניסה להרגיע את כולם ולהראות שיש דרך אחרת להתנהג בסופו של דבר גם הוא בן אדם, וגם לו יש גבול מסוים לכמה שהוא יכול להכיל. אני גאה בו ובדרך שהוא בוחר לדבר על הסבלנות שיש לו כלפי כולם ועל המסר שהוא מעביר. מעריצה אותך אבא שלי.

ליאור כלפון האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)
ליאור כלפון האח הגדול (צילום: צילום מסך רשת 13)