נטלי דדון ידועה כמי שמשתפת את עוקביה במסרים להעצמה נשית ופרגון לנשים אחרות תחת הסלוגן "אישה לאישה מלכה", אבל מעצבת תיקים העונה לשם שי אהרוני חושבת אחרת, כי לטענתה היא מרגישה שנוצלה ורומתה על ידי הדוגמנית המצליחה. במהלך תקופת הקורונה עזרה הדוגמנית לפרסם ללא תמורה לא מעט עסקים ישראליים, במטרה לעזור להם בתקופה קשה של הסגר, אלא שהכוונות הטובות שלה לעזור בסוף התהפכו עליה מכיוון לא צפוי.

לטענת אהרוני, מעצבת תיקים במקצועה, היא פנתה לדוגמנית המצליחה דרך הרשתות החברתיות לפני כשנה. המעצבת הציעה לה תיקים יקרים בעיצובה בתמורה לפרסום ברשתות החברתיות, כלי פרסומי בסיסי לקידום לכל עסק. דדון נענתה מיד בחיוב ואמרה שהיא תשמח לעזור לה גם בלי לקבל את התיקים.

נטלי דדון (צילום: דניאל קמינסקי)
נטלי דדון (צילום: דניאל קמינסקי)

אלא שהמעצבת התעקשה ולבסוף העניקה לדוגמנית ארבעה תיקים מעור לטעמה בשווי של 1600-2000 שקלים והבטיחה כי תעלה לרשתות החברתיות פרסום שלה עם תיוג למעצבת. עד פה הכל היה נראה ורוד ותחילתה של חברות עסקית נפלאה, אלא שלאחר שחלפו חודשיים ואף פוסט פרסומי לא עלה מטעמה של דדון, פנתה המעצבת המאוכזבת לדוגמנית ודרשה לדעת מתי היא תפרסם את תיקיה.

נטלי דדון (צילום: מתן צור)
נטלי דדון (צילום: מתן צור)

דדון הסבירה לה כי לאור מגפת הקורונה, היא לא מצאה לנכון לפרסם את התיקים כשהיא סגורה בבית ולכן הודיעה למעצבת כי לא תוכל לפרסמם. בעקבות זאת, דרשה המעצבת מהדוגמנית להשיב לה את התיקים בחזרה אלא שלטענתה לא קיבלה אותם בחזרה עד היום. מקורביה של דדון דיווחו ל-TMI כי היא מטעמה של הדוגמנית ניסו לתאם שליח למעצבת, אך לא הצליחו לתאם מועד שהתאים לשני הצדדים.

מטעמה של המעצבת נטען כי הדוגמנית נתנה לה את כתובת ביתה בהרצליה בכדי שתגיע אליה לקחת את התיקים, אך כשאותה מעצבת הגיעה עד לפתח ביתה של הדוגמנית בהרצליה, אף אחד לא פתח לה את דלת הבית וכי עד היום, שנה אחרי לא קיבלה חזרה את התיקים. בעקבות הפרסומים שלחה הדוגמנית מכתב תביעה למעצבת התיקים בטענה כי פגעה בשמה הטוב ועברה על חוק לשון הרע. 

נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

מקורביה של דדון מסרו ל-TMI: "נטלי דדון עוזרת לעסקים קטנים בישראל, במיוחד עכשיו בתקופת הקורונה, בלי שום דרישה כספית או תמורה רק מטוב ליבה וממקום של פרגון וחבל שאותה מעצבת רוכבת על כוונותיה הטובות של דדון על מנת לפרסם את עצמה. דדון רצתה להחזיר לה את התיקים עם שליח אך המעצבת לא הייתה פנויה על מנת לקבל אותם".

שי אהרוני מסרה בתגובה: "אני מאוכזבת ומרגישה מרומה, היא פגעה לי בעסק, אני מוציאה את זה החוצה לתקשורת לבדוק האם זאת דרך התנהלות קבועה שלה והאם שיש עוד עסקים שנפגעו ממנה בדיוק כמוני. "

נטלי דדון (צילום: פיפל פוטוגרפי)
נטלי דדון (צילום: פיפל פוטוגרפי)