מזה כחודשיים וחצי שהזמר בן אל תבורי נמצא בזוגיות עם בר פרץ, קצינה בצה"ל בת 27 המתגוררת בצפון תל אביב. השניים הכירו דרך מכרים משותפים ולמרות שהזמר הכחיש בעבר כל מה שקשור לאהבה חדשה בחייו נראה כי הזוגיות של השניים הדוקה ויציבה שהם החליטו לעשות את הצעד הבא בקשר.

אחרי שערכו מפגש הכרות עם אימו של בן אל, אביבה תבורי, שאף הונצח בתמונה משותפת של אביבה ובר לרשתות החברתיות, עברו הזוג הטרי למפגש עם הצד השני. במהלך סוף השבוע פגש בן אל תבורי את משפחתה של בר פרץ בארוחה משפחתית חמה ונעימה אצלו בבית. מקורות יודעי דבר לחששו ל-TMI, שהם מאוהבים ומאושרים יחד, שבן אל מאושר ופרץ עושה לו רק טוב, ומסתמן כי מדובר בקשר הרציני הבא של הזמר.

לא נגמר: בן אל תבורי ואורטל עמר שוב יפגשו בבית משפט - לחצו כאן

בן אל תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בן אל תבורי (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

כזכור, בן אל הפתיע בתחילת הקשר את פרץ כשחגג לה בביתו מסיבת יום הולדת משוקעת בהפתעה בניגוד להנחיות, בעקבות ההפרה, נשפטה פרץ וקיבלה ריתוק בצבא. בן אל הוכיח שהוא בן זוג תומך והגיע עם סיר ג'חנון מעשה ידיו עד לבסיס של פרץ כדי לשמח אותה בריתוק שקיבלה. כעת אחרי שערכו הכרות עם ההורים של שני הצדדים, אנחנו מחכים לצעד הבא, מגורים משותפים ואולי אף בדירה החדשה שרכש בן אל להשקעה בחיפה לפני מספר שנים וקיבל אותה ממש לאחרונה, ואז יוכלו לגור סמוך לסטטיק ושרית.

בן אל תבורי (צילום: רפי דלויה)
בן אל תבורי (צילום: רפי דלויה)

View this post on Instagram

A post shared by @barper2