הערב (רביעי) ישודר פרק חדש ב"חשיפה" של חיים אתגר בקשת 12, בו תחשוף הדוגמנית והכוכבת אנה זק לראשונה את סיבת היעלמותה המסתורית. זק, כזכור, נעלמה בחודשים האחרונים במפתיע וירדה למחתרת, בגלל בעיה רפואית ממנה סבלה. זק שמרה על חסיונה הרפואי ולא חשפה מה הבעיה הרפואית ממנה היא סובלת.

היא אף שחררה דמות אנימציה בדמותה בשם "ayaz" שתמשיך את התחייבויותיה המקצועיות. לפני חודש חזרה זק לפרונט לאחר שהתאוששה והעלתה לרשתות החברתיות פוסט שחשף כי וירוס פתאומי תקף אותה ופגע ביכולת שלה להמשיך לתפקד כרגיל.

אנה זק על התגובות שקיבלה אחרי שידור חשיפה - לחצו כאן. 

בגלל מצבה הרפואי? אנה זק סירבה להתראיין על הסט - וזו הסיבה - לחצו כאן. 

אנה זק (צילום: שי תמיר)
אנה זק (צילום: שי תמיר)

"שאב ממני את כל הכוחות וזרק אותי לרגעים לא פשוטים של מחשבות. עדיין קצת קשה לי עם זה, ואני לא מוצאת המילים המדויקות לא קל לי לדבר על זה אבל מבטיחה שתדעו הכל, כשאהיה מוכנה ושלמה", כך כתבה. אז הערב היא מוכנה ושלמה לחשוף לראשונה את הסיפור המלא לוירוס הפתאומי שתקף אותה.

אנה זק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
אנה זק (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בהצצה לראיון המלא שישודר הערב בקשת 12, אמרה זק: "זה סוד. זה הסוד שלי. אני החזקתי את זה ממש קרוב אליי ורק האנשים הקרובים אליי ידעו. אני נפשית לא מסוגלת לדבר על זה. לספר על זה.. לראות את עצמי במראה ולהבין.. לא רציתי לעשות את זה כי לא השלמתי עם זה. כל יום הייתה לי תקווה שאני אקום ואו שלא יהיה לי את זה או שזה יהיה קצת אבל זאת תקווה לא נכונה בכלל".

אנה זק (צילום: שי תמיר)
אנה זק (צילום: שי תמיר)