זה אמנם נראה היום תלוש מהמציאות, אבל הרבה לפני שבריטני ספירס החלה לנהל מאבק פומבי מול אביה, לינזדי לוהן התמכרה לסמים ופריס הילטון הפכה ל..(מה היא עושה היום מישהו יודע?), השלוש היו המגה כוכבות של תחילת שנות ה-2000 שלא יכלו לעשות צעד בלי שצלמי הפפראצי יעוטו לכיוונן.

בשנת 2006 נרשם מפגש פסגה בין הכוכבות כשהן צולמו יחד במכונית אחרי בילוי, בתמונה שקיבלה אחר כך את התיאור "השילוש הקדוש". המעריצים השתגעו, המדורים רכבו על ההצלחה והכתירו את השלוש בתור החבורה הכי שווה של הוליווד. עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם למה הסיפור הזה מעניין אותכם עכשיו, 15 שנה אחרי? ובכן, מסתבר שמאחורי התמונה האייקונית הזאת הסתתרה לה דרמה לא קטנה אותה חשפה הילטון השבוע בפודקאסט שלה "this is paris. The simple life".

במהלך התכנית שלה סיפרה יורשת העצר כי באותו הערב בו צולמה התמונה, היא ובריטני ספירס יצאו למסיבה במלון בוורלי הילס ובשלב מסוים החליטו לעזוב את המקום ולנסוע הביתה, אלא שאז החלו להקיף אותן צלמי פפראצי מכל כיוון וכאן כבר העסק מסתבך. 

לטענתה של הילטון, תוך כדי שהן מתקדמות לרכב, הגיחה לינדזי לוהן משום מקום והאווירה נעשתה מתוחה מכיוון שבין השתיים עבר באותו זמן חתול שחור. כשהצלמים ראו שלוהן נוכחת בסיטואציה הן שאלו את פריס שאלות על סרטון שהופץ בו נראית לוהן אומרת שהיא הוכתה על ידי לא אחרת מאשר הילטון עצמה.

"לינדזי בדיוק התקדמה לעברנו אז אמרתי להם 'למה שלא תשאלו אותה?' ולינדזי ענתה: 'לא, פריס לעולם לא תכה אותי, אני מכירה אותה מאז גיל 15'" סיפרה הילטון והוסיפה: "היא פשוט לא הודתה במה שהיא אמרה. זה היה די מביך ששאלו אותי בכלל את השאלה הזאת וכל הסיטואציה הזאת פשוט היתה מוזרה."

''אין קשר לכתבה אבל שתדעו אני המצאתי את קים קרדשיאן'' (צילום: kevin mazur gettyimages)
''אין קשר לכתבה אבל שתדעו אני המצאתי את קים קרדשיאן'' (צילום: kevin mazur gettyimages)

אם נראה לכם שכאן נגמר הרגע המביך והפומבי מדי הזה, אז כאן כבר החליטה פריס שהיא פותחת הכל: "ואז משום מקום, אני מסתכלת הצידה ורואה אותה פשוט נכנסת לתוך האוטו שלי. לא היינו ביחסים הכי טובים אז השתדלתי להישאר מנומסת וגם ככה היה קשה מאוד לצאת משם עם כל המצלמות מכוונות אלינו."

''גט אאוט אוף מיי קאר''. לוהן והילטון בזמנים טובים יותר (צילום:  Chris Weeks Gettyimages)
''גט אאוט אוף מיי קאר''. לוהן והילטון בזמנים טובים יותר (צילום: Chris Weeks Gettyimages)

לסיום, אולי כדי להוסיף עוד קצת מלח לכל הסיפור הזה סיפרה הילטון כי השתיים היו חברות טובות אבל לוהן פגעה בה ובאמונה ועוררה הרבה דרמה שגרמה לחברות ביניהן להסתיים. 

זה לא שב-TMI מתנגדים לסיפורים כאלה צהובים, אבל מישהו יכול לעדכן אותנו מה עבר על בריטני בבקשה בכל האירוע הזה?

בריטני ספירס מתכננת הריון? בן זוגה בהצהרה מפתיעה- לחצו כאן

היי בנות יש לי גם ככה יותר מדי דרמה בחיים. leave me alone (צילום: רויטרס)
היי בנות יש לי גם ככה יותר מדי דרמה בחיים. leave me alone (צילום: רויטרס)