סרט הדוקו על חייה של כוכבת הפופ בריטני ספירס, "Framing Britney Spears" בהפקת הניו יורק טיימס, ששודר בישראל ב-YES ו-HOT, הצליח להעיר מחדש את השיח סביב מצבה הנפשי הרעוע והמשמרות של אביה, ג'יימי ספירס, ששולט בחייה הפרטיים, בקריירה המוזיקלית שלה ובנכסיה הכלכליים. 

כזכור, מי שהגיב לסרט מיד לאחר צאתו הוא בן זוגה של ספירס, סם אסגרי, שפרסם הצהרה בעיתון PEOPLE, בה הביע את תקוותו לעתידם המשותף והודה למעריצים על הברכות והאיחולים לבת זוגו. אלא שעכשיו אסגרי החליט לעלות שלב ובראיון למגזין הפורבס הודה כי הוא מעוניין להיות אבא צעיר. 

"מקווה לחיים נורמליים": בן זוגה של בריטני ספירס על מצבה הנפשי - לחצו כאן. 

אסגרי בן ה-27 הוסיף ואמר: "סדר העדיפויות שלי בחיים הוא להישאר צנוע ולהבין מאיפה באתי ולאן אני הולך. אני רוצה לקחת את הקריירה שלי לשלב הבא בכל הנוגע למשחק. אני רוצה לקחת את מערכת היחסים שלי גם לשלב הבא. לא אכפת לי להיות אבא. אני רוצה להיות אבא צעיר". עוד הוסיף וחשף בן זוגה של ספירס בת ה-39 שכמעט וויתר על השתתפותו בקליפ לשירה "Slumber Party", אותה צילמה בשנת 2016 ושם הכירו לראשונה. 

בריטני ספירס, סם אסגרי (צילום:  Vivien Killilea gettyimages)
בריטני ספירס, סם אסגרי (צילום: Vivien Killilea gettyimages)

בשבוע שעבר שיתפה ספירס בתמונה עם ילדיה מנשואיה לשעבר לקווין פדרליין, שון בן ה-15 וג'יידן בן ה-14, לאחר שנים שלא פרסמה תמונות עם השניים והסבירה זאת בכך שהם רצו להביע את זהותם הפרטית אלא שעכשיו הרשו לה לפרסם את התמונה. אולי זה קשור לסרט שזיכה את ספירס בהרבה תמיכה ואהדה? 

תמונה נדירה | בריטני ספירס במפגש עם ילדיה הבוגרים: "כבר לא מרגישה לא שייכת" - לחצו כאן.