מלכת היופי בדימוס ואשת הקוסמטיקה מור ממן הייתה בשנה שעברה על סף פרידה מבעלה פרנק אמסלם. רגע לפני שנפגשו על מדרגות הרבנות לקראת גירושים כשבנם הבכור ג'וזף בן שנתיים, הם החליטו להילחם על הזוגיות ולהישאר יחד. עכשיו, השניים מצפים לבייבי שני וצפויים בקרוב להרחיב את המשפחה.

לפי המנהג האמריקאי, עשתה ממן מסיבת "חשיפת מין העובר" עם בני משפחתה הקרובים, ולאחר שפוצצה את הבלון השחור גילתה על פי צבע הקונפטי שבתוכו - שהיה ורוד, שהיא ופרנק מצפים לבת. ממן שגילתה יחד עם כל הסובבים אותה את מין העובר שבבטנה הייתה מאושרת, ועכשיו תהיה לה יורשת עצר להלביש ולקשט בשמלות וקוקיות.

View this post on Instagram

A post shared by (@mor.mamancosmetics)

בחודשים האחרונים דובר רבות כי הפרידה הגיעה לאחר שהשניים נקלעו למצב כלכלי קשה כשאמסלם ירד מנכסיו, אתמול (שלישי) התארחה ממן בתוכנית הבוקר של פאולה וליאור וסיפרה כי מאוד נפגעה מזה שאנשים טענו שבגלל שאיבד את הכסף הם נפרדו, אך היא טענה "אנחנו חיים בסביבה סטיגמטית. פרנק ירד מנכסיו חודשיים אחרי החתונה והפרידה שלנו קרתה שנתיים אחרי. אם הייתי נפרדת ממנו בגלל הכסף זה היה קורה שנתיים אחורה. לא היה שום קשר לכסף. לא תיפול ולא תקום זוגיות על כסף, זה לא קשור".

מור ממן, פרנק אמסלם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מור ממן, פרנק אמסלם (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

View this post on Instagram

A post shared by (@mor.mamancosmetics)