הערב יום שני, יממה לפני הבחירות לראשות הממשלה, יוכרז המנצח של בחירות לא פחות חשובות- זוכה העונה של "האח הגדול". כשיש מאחוריה אינסוף תומכים וגם קבוצת "צבא האמת הבלתי מנוצחת", זהבה בן שיושבת בשיישית הגמר צפויה על פי התחזיות, להתמודד ראש בראש עם ג'וזי זירה על המקום הראשון - ורגע לפני היא מקבלת תמיכה מכיון מפתיע.

בן זוכה לתמיכה ממי שהייתה בעבר הרחוק המתחרה הכי גדולה שלה בעולם הזמר המזרחי, הזמרת שרית חדד שלא נוהגת להגיב לתוכניות ריאלטי, העלתה תמונה של השתיים באינסטגרם וכתבה "כמה מרגש היה לראות אותך על המסך בחודשים האחרונים,  מדינה שלמה התאהבה בלב הענק שלך, כי איך אפשר שלא, אוהבת אותך ויודעת שאין ראויה ממך לניצחון".

הווידוי המרגש של דרור קונטנטו: "זה מה שחלמתי לעשות לזהבה בן בגמר הגדול"- לחצו כאן

אתם קובעים: הסקר הגדול של גמר האח הגדול - מי ינצח? - לחצו כאן

תרימו לזהבה. שרית חדד (צילום: משה צ'יטיאת)
תרימו לזהבה. שרית חדד (צילום: משה צ'יטיאת)

בן וחדד נחשבו לדיוות הגדולות בעולם הזמר המזרחי ובשנות התשעים הייתה זאת זהבה בן המלכה הבלתי מעורערת של הז'אנר בארץ עד שהגיעה שרית חדד ותפסה את מקומה. במרוצת השנים השתיים אף הופיעו יחד על אותה במה, ובן חתמה באותה סוכנות ייצוג בו חתומה שרית חדד, בניצוחו של אבי גואטה

חדד היא לא היחידה שמפרסמת היום את תמיכתה בבן, וגם זוכת העונה האחרונה של "האח הגדול", תקוה גדעון מצטרפת לרשימה. גדעון שהבטיחה לשמור על הפייבוריט שלה עד הגמר הגדול חשפה הבוקר שהמועמדת האהובה עליה היא זהבה בן. גדעון שיתפה פוסט וכתבה: "חיכיתי למאני טיים והרגע הזה הגיע, הזוכה שלי היא חד משמעית זהבה. הסיבה הראשונה היא כן, כי היא זהבה בן. אישה במעמדה עם כל ההיסטוריה שלה, נכנסת לבית האח הגדול בלי גינונים של דיווה.עם צניעות וענווה שלא קיימים היום. דרך התוכנית נחשפנו לעבר שלה, לתמימות, האצילות, הצניעות והרגישות שלה. כמה שהיא מרגשת אותי. לא להכנס לאח הגדול זה הישג ענק. לא זוכרת באף עונה מתמודד שהצליח לשרוד את החוויה הזאת כשהוא יוצא אהוב על כל דיירי הבית בלי יוצא מן הכלל.היא לב גדול מהלך על 2 בדמות אישה. לכולם מגיע ושהטוב ביותר ינצח אבל זהבה היא חד משמעית הזוכה שלי"

זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)
זהבה בן, האח הגדול (צילום: מיכה לובטון)