הזמרת עדן בן זקן הוציאה בדצמבר 2020 דואט משותף ומרגש עם בנימין נתניהו לשיר "יש בי אהבה". בן זקן כידוע נמנית עם מצביעי ותומכי הליכוד. אלא שהיום, יום הבחירות, היום החשוב מכל, כתבה בן זקן תגובה לראש הממשלה שהצליחה לגרום לסערה גדולה ברשת.

בין העוקבים שצפו בסרטון בשידור חי שהעלה ראש הממשלה,  צפתה גם הזמרת עדן בן זקן, שכתבה לו בתגובה "יאללה לך". הרשת סערה על התפנית בעלילה, הזמרת קיבלה פניות רבות ונשאלה מה פשר התגובה המפתיעה.

בנימין נתניהו, עדן בן זקן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
בנימין נתניהו, עדן בן זקן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בדקות האחרונות הבהירה בן זקן שאין לה יד בדבר כשהעלתה פוסט והסבירה שפרצו לה לחשבון האינסטגרם שלה. בן זקן כתבה: "חברים יקרים בחצי השעה האחרונה פרצו לי לאינסטגרם והגיבו לביבי נתניהו, זה לא כני והנושא עבר לטיפול משפטי".

עופר מנחם, איש יחסי הציבור של שעדן בן זקן, מסר: "מעריצה של עדן פרצה לעמוד האינסטגרם שלה, התחזתה לעדן והעלתה סטורי בשמה. הנושא עבר לטיפול עורך דין, ואנו נמצא את הדין עמה".

עדן בן זקן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
עדן בן זקן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

בנימין נתניהו שנמצא בסיבוב ברחבי הארץ כדי לאסוף עוד ועוד קולות, החליט לרכוב על הרעש שהתגובה יצרה ולהפתיע את בן זקן בביתה שבראשון לציון. ביבי פגש שם את עדן ובנה הבכור, מישל ואחרי שסיים להרעיף מחמאות לבנה (ביבי, רואים שאתה מחכה לנכדים), ביקש ממנה לשיר את השיר אותו הם שרו ביחד.