רגע אחרי שאייל גולן חשף בקליפ לשירו החדש כי אשתו דניאל גרינברג בהיריון נוסף, חצי שנה בלבד לאחר לידת בתם המשותפת, מיאל, כוכבת הריאליטי שלא מרבה להתראיין באמצעי התקשורת מאז השניים החלו לצאת יחד, שוברת שתיקה. חצי שנה לאחר לידת בתה הבכורה, מיאל, היא התראיינה לעמוד היוטיוב של יעל בר זוהר. המנחה שאלה את גרינברג שאלות בוערות, ביניהם האם הדיווח על כניסתה לאח הגדול היה פייק ניוז או לא. 

גרינברג ענתה בכנות: "זה היה מאוד מורכב, היו דברים בגו אבל בסופו של דבר יש לי ילדה בת חמישה חודשים, שכל יום אצל תינוק זה עוד התפתחות שאין מצב לפספס את זה אבל הציעו". בר זוהר שאלה את גרינברג "תמיד רצית להיות אמא?" והיא ענתה לה: "כן, ברור. גם רציתי להיות אמא צעירה ולא ילד אחד או שניים, אני רוצה ארבעה. טוב יש אחת, נראה מה קורה".

עכשיו אפשר לספר: אייל גולן ודניאל גרינברג מצפים לילד שני - לחצו כאן. 

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: צילום מסך)

בר זוהר שאלה אותה על המעבר של להפוך לאמא לראשונה וגרינברג ענתה לה: "זה לא היה קל בהתחלה. זה לא שחזרתי מהבית חולים ובום - אמא. בגלל שלקחתי הכל על עצמי, היא מאוד רגישה והכל חדש לה. הגוף כאוב, הוא עובר טראומה. אני חושבת שנשים צריכות להרגיש בנוח לבקש עזרה, במיוחד בהתחלה שהן צריכות להיות אמהות וזה משהו חדש. אני יכולה לשתף שהייתה לי חוויה פחות נעימה אחרי הלידה, חוויתי סוג של דיכאון שאחרי לידה. זה מתבטא בזה שאין לך סבלנות ואת בוכה מחוסר כוח, את מסתכלת עלייה והיא שלך לכל החיים. אין להתקשר לאמא שלה ולהגיד לה 'קחי אותה'. תתמודדי, תקומי בלילה, הכל. הדבר הכי קשה היה לי לבקש עזרה".

רגע לפני המשפט של אייל גולן: דניאל גרינברג בפוסט מרגש - לחצו כאן. 

דניאל גרינברג, אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, אייל גולן, מיאל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"מה אם אני מבקשת עזרה אני לא טובה מספיק? הבנתי שאני צריכה עזרה ותמיכה ולפחות בהתחלה להחזיר לי את השקט שלי והיום אני מאחורי זה וזה מדהים ואני מקבלת עזרה גם מבלי לבקש. את לא לומדת להיות אמא, באמצע הלילה את צריכה לקום ומצד שני את סוגרת את הדלת בשקט כי את לא רוצה להעיר את בעלך כי מה זה קשור אליו? אבל את צריכה עזרה. יש קטע כזה עם הרשתות החברתיות, את לא תראי מישהי יושבת ובוכה או פותחת את הסטורי ואומרת שהיא חווה דיכאון אחרי לידה. אני פה כדי להגיד שלא כל הנוצץ זהב. אנשים מאחורי הרשתות מתמודדים עם דברים שאף אחד לא יודע". 

גרינברג סיפרה על הלידה ואמרה שהייתה לה "לידה מהממת" והוסיפה: "אני באתי כמו נינג'ה ואמרתי אני לא רוצה אפידורל. הכל בסדר, אני לידה טבעית. פתיחה ראשונה, לא הרגשתי כלום. הגעתי כמעט לפתיחה שבע בלי אפידורל, רק עם זירוז. אייל היה ליידי ואמרתי לו 'אם עכשיו לא עושים לי אפידורל אני נפרדת ממך ומכולם', ראיתי את אלוהים". 

דניאל גרינברג, קארין גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
דניאל גרינברג, קארין גרינברג (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

גרינברג הגיבה לטענות נגדה שהתאפרה אחרי הלידה והציגה מצג שווא של יולדות כשהיא מתוקתקת ואמרה: "לא הרגשתי כלום בזכות האפידורל אז רציתי להכין את עצמי עם קצת סומק, לובלו. צירים אבל את יושבת ומחכה להתקדמות. הצלחתי לאכול ארטיקים באמצע הלידה. אני עם הצירים ואני אוכלת ארטיק קולה". 

בר זוהר לא חסכה בשאלות הקשות ושאלה את גרינברג על השינויים של גולן מאז הכיר את גרינברג. גרינברג ענתה: "הכי היה קל לכולם להגיד דניאל כישפה ועשתה והכל. כן, אני מכשפה לא קטנה. אני מאמינה שקודם כל זה הגיל של אייל. אחרי מה שהוא עבר הוא הגיע אליי והפגישות הראשונות שלנו היה על זה ש'דיי בא לי שקט, ואם זה יצליח בנינו אז אני אהיה הכי מאושר בעולם'. אז מהמקום שלי זה היה להיות אישה טובה וחברה טובה ואמא לילדים שלו וכל השאר זה בונוס". 

גרינברג התייחסה גם לסוגיה שנכנסה לזוגיות עם גולן כשיש לו ילדים מנישואיו הקודמים וענתה: "שאת לא אמא ואין לך ילדים ואת בזוגיות עם מישהו שיש לו ילדים, את יכולה להגיד 'אני רוצה זמן איכות איתו, אל תביא את הילדים'. פה זה הגבר שאני אוהבת והוא אבא, אז כשאת לא אמא את צריכה להסתכל 'מי הכי קרוב אלייך? אבא'. מהמקום שלי זה רק לאחד ושיהיו איתו. הם ילדים מדהימים, אני לא יודעת אם הייתי מצליחה להיות איתם אם לא הטוב שלהם וזה דברים שהם מביאים מהבית. בבית אחר יכלו להסית אותם נגדי אבל נפלתי על שתי אמהות מדהימות שמעבירות אהבת חינם לילדים שלהם". 

אייל גולן, ליאם גולן, אלין גולן (צילום: ארן חן צלמים)
אייל גולן, ליאם גולן, אלין גולן (צילום: ארן חן צלמים)