רגע אחרי סיום העונה של "האח הגדול", התקיים אמש (רביעי) משדר ההתרמה של פתחון לב 2021 בבית כלל וכוכבי העונה התאחדו יחד כדי לעזור בתרומות לקראת חג הפסח הקרב ובא. מי שהגיע למקום השני בגמר, ג'וזי זירה, נשאר לזמן קצר ונאלץ לעזוב מהר, אולי כדי להימנע ממגע עם תום חיימוב וגל גברעם מהם הוריד עוקב באינסטגרם?

עוד לקחו חלק במשדר גם אורן אסידו שלבש חליפה של דורין סגול שהלבישה את הגברים החתיכים שנכחו בערב ההתרמה, לינור סביניק, דרור קונטנטו, סמיון גרפמן, מני ממטרה ופרלה דנוך שיופיעו בתכנית "זוג מנצח VIP" שתעלה בשני ברשת 13 והמנחה אלעד זוהר. ב-TMI לא הצליחו לגלות לאן ג'וזי מיהר לברוח בערב, אבל בהחלט יודעים מה עשה בבוקר למחרת.

רגע לפני הגמר: ההסתבכות של ג'וזי זירה עלולה לעלות לו בהפסד - לחצו כאן. 

דרור קונטנטו, גל גברעם (צילום: אור גפן)
דרור קונטנטו, גל גברעם (צילום: אור גפן)

ג'וזי זירה, אורן אסידו, דורין סגול (צילום: אור גפן)
ג'וזי זירה, אורן אסידו, דורין סגול (צילום: אור גפן)

דרור קונטנטו, תום חיימוב (צילום: אור גפן)
דרור קונטנטו, תום חיימוב (צילום: אור גפן)

זירה הגיע לתכנית הבוקר של רשת 13, שם פגש את חברתו הטובה, המגישה מיכל מנור. כוכב הריאליטי שהרגיש כל כך בנוח עם המגישה, אמר לה: "לא יהיה עוד ריאליטי חברים, לא יהיה. אני סיימתי". מנור התקילה את ג'וזי ושאלה: "מה עם הרווק?", ואז ג'וזי חשף: "לא, אני לא רווק". מנור ניסתה להבין מי אותה בחורה, אך לא הצליחה והשתתקה לאחר שג'וזי ענה לה: "תפסיקי עם הג'וס". 

כזכור, בזמן שהותו בבית ג'וזי הביע עניין בקארין עליה, כשזה לא עבד ונכנסה נועה יונני, החל קשר רומנטי קצר שנקטע לאחר שג'וזי הפתיע ואמר כי הוא מאוהב במישהי בחוץ. הוא החליט להשאיר את הבחורה המאושרת אנונימית ולקרוא לה איקס אלא שב-TMI יודעים מי זאת ובטוחים שהוא מדבר עליה כשהוא מצהיר שהוא לא רווק. שיהיה בהצלחה!

חשיפה: מה עומד מאחורי המסוק המסתורי שנשלח לג'וזי זירה באח הגדול? - לחצו כאן. 

ג'וזי זירה הפתיע כשחשף שהוא לא רווק