דניאל גרינברג אמנם נעדרה אמש ממשחק הכדורגל שנערך בכיכובו של בעלה אייל גולן ובנו ליאם, אבל נראה שההריון שלה, והשינויים שהיא עוברת זה הדבר שהכי מעניין אותה כרגע. ההריונית הטרייה הנמצאת בסוף השליש הראשון חשפה בשבוע שעבר שהיא חוותה דכאון אחרי הלידה של מיאל, תופעה ידועה של נשים רבות בארץ ובעולם, וכעת בצעד אמיץ היא גם חושפת שינוי נוסף שבא בעקבות ההריון - סימני מתיחה.

גרינברג העלתה לרשתות החברתיות תמונות של הבטן ההריונית הקטנה והמתפתחת שלה, בה היא חושפת סימנים קטנים של מתיחה וכתבה: "סימני החיים. אני מקבלת הודעות עם השאלה האם נשארו לך סימני מתיחה מההריון? אז כן ועם כל סימן אני חיה בשלום, מסתכלת עליהם במראה ואמנם אין כמו בטן חלקה, אבל תוך שניות אני מודה לאלוהים גם על הסימנים האלה" כתבה.

"הילדה לא מסכנה בכלל": דניאל גרינברג העלתה תמונה של מיאל וגרמה לסערה ברשת - לחצו כאן

רגע לפני המשפט של אייל גולן: דניאל גרינברג בפוסט מרגש - לחצו כאן

"אישה עוברת כל כך הרבה שינויים עם עצמה בתקופת ההריון בין אם זה ויזואלית או נפשית, מהחודש הראשון את עסוקה בלמרוח כל סוג של קרם/שמן שהוא בתקווה שלא יופיעו "פיצוצים" בבטן ולמרות כל מה שתעשי בסופו של דבר גם לעור שלנו יש סטופ ועובר שצריך להמשיך לגדול ולהתפתח וכל זה בתוכנו. אתן קולטות איזו מכונה גאונית אנחנו? אנחנו יוצרות חיים בתוכנו. כל שינוי הוא מקפצה שמקרבת אותנו לרגע המיוחל, כל שינוי פתאום הופך ללא רלוונטי כשאת יודעת מה ההקרבה ומה המתנה שאת זוכה בה לאחר תשעה חודשים. אני קוראת להם סימני החיים, אני גאה ואוהבת כל אחד מהם והכי חשוב שאני שלמה איתם. תתגאו במה שלא נוצץ, כוח הוא בהחלט שווה זהב והכי חשוב זה שתאהבו את עצמכן בכל מצב". 

רגע אחרי הלידה הראשונה. דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
רגע אחרי הלידה הראשונה. דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אמיר מאירי)
אייל גולן, דניאל גרינברג (צילום: אמיר מאירי)