שנה חלפה מאז יצאה תקוה גדעון כמנצחת העונה של "האח הגדול" אל עולם בסגר בעקבות מגפת הקורונה. הרבה מים עברו בנהר עבור גדעון במהלך השנה האחרונה, שהייתה עבורה אחת השנים הטובות בחייה ולמרות מגפת הקורונה היא הספיקה להשתתף בריאליטי נוסף "גולסטאר נשים", לצעוד על מסלול הדוגמנות לראשונה, לקבל תפקיד משחק ראשון ועוד.

בפוסט ארוך ששיתפה אמש (ראשון) גדעון גוללה כוכבת הריאליטי את החוויה מאותו רגע ההכרזה שלה כמנצחת. "היום לפני שנה, בדיוק בשעה הזאת אני עומדת מול המראה, מורחת אודם ולא מאמינה שהגעתי לרגע הזה. אני אשכרה בבית הכי מפורסם במדינה, בגמר האח הגדול. לא יכולה להעביר במילים את מה שחוויתי באותם רגעים כשהכריזו עליי כזוכה ונגשתי לכבות את האור", כתבה גדעון.

מי הפייבוריט שלה? תקוה גדעון נשאלה על האח הגדול וזה מה שהיא ענתה - לחצו כאן. 

האח הגדול, תקוה גדעון (צילום: מיכה לובטון)
האח הגדול, תקוה גדעון (צילום: מיכה לובטון)

"שמחה, הקלה, פחד ואפילו קצת עצב על שנגמר. אני זוכרת שהדבר הראשון שאמרתי לאמא שלי, היה חבר בשם גדי גזר לי את פוני, יפה לי?. עוד לא עיכלתי שהיא ראתה אותי כל שנייה ביום. ככל שעברו הימים ונפלו כמה אסימונים, הבנתי שלא רק המשפחה שלי צפתה בי אלא כל מדינת ישראל. בחיים לא דמיינתי שאיזה מישהו שנראה כמו הומלס ישאל אותי 'נו מה עם אבא שלך, התקשר?' או איזה זקנה תשאל, 'שכבת עם ליאור? פתרתם את עניין המשיכה?'".

ליאור דואק, תקוה גדעון (צילום: אינסטגרם)
ליאור דואק, תקוה גדעון (צילום: אינסטגרם)

"את עירומה, זאת אומרת - אני, אני עירומה. כולם מכירים אותי בכל המצבים שלי, הטובים והגרועים. במבט לאחור אני מסתכלת ואומרת, בואנה זכיתי באישיות אשכרה ככה, כי אני אני. זה הזוי אבל סופר מחמיא. היה לי מאד קשה בהתחלה, הרגשתי חשופה ופגיעה, אבל שחררתי ברגע שהבנתי מה הניצחון והחוויה שלי בבית גרמו לאנשים אחרים להרגיש. למדתי לקבל אהבה, להתעלם מרוע, ולהתמקד בעיקר".

"למדתי לקבל את זה שהחיים קצת משתנים, אבל אני תמיד נשאר אני רק אם רוצים. למדתי להעריך את המשפחה, והחברים הקרובים, שמכילים ומחבקים, את השינוי שאת עוברת ועוברים יחד איתך את המסע שאחריי. ובעיקר למדתי לאהוב את עצמי בדיוק כמו שאני, יחד עם המגרעות שלי. מחבקת כל אחד ואחת מכם על שליוויתם אותי בשנה הזאת וממשיכים ללוות אותי בכל יום מחדש".