אחרי שיחסיהם של קים קרדשיאן וקניה ווסט עלו על שרטון, מי שמצליח לעורר את תשומת הלב בחודשים האחרונים בביצה ההוליוודית היא ג'ניפר לופז וארוסה, אלכס רודריגז. למי שפספס, רודריגז הציע לג'יי לו שרק משתבחת עם השנים להינשא לו לפני כשנתיים, לאחר שנתיים של זוגיות אוהבת. אלא ששנתיים עברו מאז והזוג עדיין לא התאחדו בברית הנישואים ושמועות על בגידותיו של רודריגז חזרו וצצו במדורי הרכילות ברחבי העולם. 

לופז חשפה לאחרונה באחד הראיונות שהעניקה כי במהלך תקופת הקורונה, היא ורודריגז נעזרו במטפל על מנת לשקם את היחסים ביניהם שחוו בעיות בשנה האחרונה. מאז פורסם ב-Page six כי השניים נפרדו, למרות ניסיונותיהם לשקם את הזוגיות. למרות שמעריציה של הזמרת ברחבי העולם מיהרו להספיד את הקשר, מאוחר יותר אמר מקור המקורב לשניים כי הם מנסים להתפייס ו"השקיעו עבודה" כדי לתקן את מערכת היחסים שלהם.

נפרדו? ג'ניפר לופז ואלכס רודריגז הגיבו לשמועות - לחצו כאן. 

ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז (צילום: Getty images)
ג'ניפר לופז, אלכס רודריגז (צילום: Getty images)

מאז שדווח כי נפרדו טס רודריגז בן ה-45, לרפובליקה הדומיניקנית מספר פעמים, שם נמצאת לופז שמצלמת סרט חדש בכיכובה. ב-TMI כבר הספיקו לשמוח אלא שג'י לו שלחה אתמול (שבת) מסר חד משמעי למיליוני עוקביה ברשתות החברתיות כששיתפה בתמונות ללא טבעת האירוסים מרודריגז. ג'י לו שיתפה בתמונות וכתבה: "נשארת רגועה ועובדת בסוף השבוע", כשטבעת האירוסים ששוויה הוא 1.8 מיליון דולרים, לא מעטרת את אצבעות ידיה. ב-TMI לא יתנגדו לטבעת אם היא מפריע לה בעין. 

View this post on Instagram

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo)