כוכבת "האח הגדול" לינור סביניק אמנם לא הגיעה לגמר הגדול אבל יצאה מהבית כשהיא אחת מהדיירות המדוברות ביותר, בין היתר בזכות הקשר המיוחד שלה עם הדייר רמי ורד. מאז שיצאו לחיים האמיתיים, היא נשאלה לא פעם על הקשר בינהם והאם נפגשו אך דאגה לשמור על עמימות בנושא ונמנעה מלהגיב. אך בעוד שהיא שמרה על שתיקה, קראתם אצלנו ב-TMI כי ורד מדבר על זה בחופשיות עם מעריציו ומדווח כי ניתק כל קשר עם לינור, בין היתר כי חזר לקשר עם בת הזוג שהייתה לו לפני שנכנס לריאליטי וגם כי כעס על ההפקה שהציגה מצג שווא בעריכה כאילו היה בינו ללינור, ש"יכולה להיות הבת שלו", לדבריו - רומן בבית. 

"מידרו אותי": זו הסיבה שבגללה לינור סביניק ורמי ורד עוד לא נפגשו - לחצו כאן

"חזרתי מבילוי וזה קרה": לינור סביניק מדברת לראשונה על טראומה המינית שעברה בגיל 17 - לחצו כאן

רמי ורד, לינור סביניק (צילום: צילום מסך רשת 13)
רמי ורד, לינור סביניק (צילום: צילום מסך רשת 13)

אלא שלאור אינספור פניות חוזרות החליטה סביניק לשבור שתיקה והתייחסה לראשונה לניתוק היחסים עם ורד וכך כתבה בסטורי שלה במסגרת משחק שאלות תשובות שערכה. "בהמשך לשאלה החוזרת משיבה ולא אוסיף. רמי עם צאתו מהבית בחר לסיים את קשרי החברות בינינו מסיבותיו שלו. אכן ההחלטה הזו הפתיעה ואיכזבה. היו מספר התכתבויות בודדות בהם הובהר כי לא נמשיך לשמור על קשר. בחרתי שלא לשכוח את החוויה החיובית המשותפת שהייתה לנו בבית האח, ולקחת את הדברים הטובים. מאחלת לרמי הצלחה רבה בהמשך דרכו".

לינור סביניק (צילום: צילום מסך אינסטגרם,לינור סביניק)
לינור סביניק (צילום: צילום מסך אינסטגרם,לינור סביניק)

אלא שרגע אחרי שהעלתה את התייחסותה הראשונה לנתק מהקומיקאי, התחרטה סביניק והסירה את הפוסט המדובר מהרשתות החברתיות. אך כפי שאתם יודעים מה שעולה לאינטרנט נשאר בו לעד וגם לנו יש תיעוד של התשובה מהלב. 

טרם נמסרה תגובתה של סביניק

לינור סביניק (צילום: אור גפן)
לינור סביניק (צילום: אור גפן)