בתחילת השבוע עם ישראל הוכה תדהמה לגלות כי אביבה תבורי והאקס הטרי עופר ג'רסי התארסו. הידיעה המפתיעה שהתגלתה בזכות סטורי שהעלתה הכלה לעתיד, הגיעה חודשיים בלבד לאחר שהשניים נפרדו בקול תרועה גדול וניידת משטרה, כשג'רסי עזב את ביתם המשותף ברמת השרון ושכר דירה בפרויקט בצפון תל אביב ואילו תבורי נותרה בביתם עם בנותיה, כשבמקביל חיפשה אחר קורת גג חדשה.

אביבה תבורי (צילום: צילום פרטי)
אביבה תבורי (צילום: צילום פרטי)

 קאמבק? אביבה תבורי ועופר ג'רסי נצפו יחד - לחצו כאן

אך בסוף השבוע האחרון השניים נפגשו ליישר הדורים, התפייסו ובראשון האחרון במהלך ארוחה רומנטית במסעדה מול הים, שלף ג'רסי במפתיע טבעת וביקש את ידה של תבורי שנענתה בחיוב. אם חשבתם שזה היה אקט של אימפולסיביות והשניים עומדים לקחת את הזמן עד החתונה אתם טועים, כי כעת נודע ל-TMI בבלעדיות שהזוג המאושר מחפש אחר לוקיישן מיוחד עבור חגיגות מסיבת האירוסין. בתוכנית, מסיבה מצומצמת שתערך תחת כיפת השמיים בחוף הים, כבר בקיץ הקרוב, חזרה גנרלית לאירוע המאושר בחייהם.

כזכור זו לא תהיה החתונה הראשונה של תבורי, שהייתה כמובן נשואה בעבר לשימי תבורי עימו הביאה לעולם את בן אל ובת אל, ולאחר מכן נישאה לעופר טלקר, ממנו יש לה שתי בנות. אז האם פעם שלישית גלידה והנישואים לג'רסי יחזיקו לעד? ימים יגידו, מקויים שכן.  

View this post on Instagram

A post shared by Aviva Tavori (@avivatavori)