שלושה חודשים אחרי לידת בתה הבכורה אלונה וסערת החלון בבית היולדות, קורין גדעון חזרה במהרה לגזרה הדקיקה ללא אף סימן להריון שהיה והתייצבה אל מול המצלמה בחזייה ותחתונים לקמפיין הלבשה תחתונה. המגישה, שחזרה מהר מאוד לעבודה הצטלמה אתמול בבית הוריה במושב בצרה בחופשיות גמורה אממה, שוב מצאה את עצמה על המוקד ומותקפת על ידי הגולשים והפעם על חוסר צניעות וחוסר כבוד כביכול לבעלה ולמשפחתו.

גדעון שנישאה כזכור בחתונה דתית לבעלה חילי סורצקין שגדל במשפחה חרדית, ולבשה בחתונה שמלה חסודה וצנועה לצד הפרדת נשים גברים והפיקה גם סרט על אופי החינוך, דתי או חילוני אותו ישרישו בבתם אלונה, הותקפה על ידי הגולשים על הצילומים החושפניים להלבשה התחתונה ששיתפה ברשתות החברתיות והיא לא נשארה אדישה.

העוקבים ביקרו ותקפו "איך את מסוגלת לעשות את זה למשפחה שלך?" כתב אחד ואחר כתב "אין לך טיפת כבוד לבעלך? איבדת את זה לגמרי  קצת צניעות" ועוד ועוד ביקורות. כיאה לגדעון שאתם מכירים היא לא נותרה חייבת והגיבה לגולשים הזועמים: 

"2021 ואישה שמצטלמת לקמפיין הלבשה תחתונה עדיין נשאלת מה חושב על זה בעלה ובעיקר מה חושבים על זה ההורים החרדים של בעלה? השאלה הזאת בכלל לא ברורה לי. אם ההורים שלו היו חילונים אז זה היה בסדר? כשאתן הולכות לראיון עבודה אתן מבקשות אישור מהחמים שלכן? זאת העבודה שלי. להצטלם. זאת גם הייתה העבודה שלי כשהכרתי את חילי ואת ההורים המדהימים שלו, שהם במקרה גם חרדים. אני אמורה להשתנות כי התחתנתי? להתיישר לפי השקפת עולם של מישהו אחר?" כתבה והוסיפה.

"זכותה של כל אישה לעשות את הבחירות בחיים שלה, בין אם זה להתלבש צנוע ובין אם זה להצטלם בהלבשה תחתונה. בין אם זה להיות עקרת בית ובין אם זה לעשות קריירה. זה פמיניזם. חופש הבחירה. אישה לא אמורה להיות מוגדרת ע״י בעלה ובטח ובטח שלא ע״י ההורים שלו. מה ההבדל בין זה לבין גבר שאומר לאשתו לא ללבוש שמלת סטרפלס? אין הבדל. בשני המקרים היחס לאישה הוא כאל רכוש שנמצא בשליטתו של אדם אחר. כאל ישות שצריכה לרצות את הסביבה שלה. איפה העצמאות שלי לקבל החלטות עבור עצמי? אם יש משהו שאני רוצה להעביר לבת שלי זה שהיא לא תצטרך אישור של אף אחד בשביל שום דבר שהיא תרצה לעשות. האמת היא שהקמפיין הזה בכלל לא עלה בשיחות שלי עם ההורים של חילי. גם אם זה פחות נוח להם, זה בסדר גמור. הם בחיים לא יתערבו לי כמו שאני בחיים לא אתערב להם. כל היופי זה להכיל את השונה וכמו שאני מכבדת אותם, ככה הם מכבדים אותי".

קורין גדעון (צילום: צ'ינו)
קורין גדעון (צילום: צ'ינו)