אילנית לוי היא אישה עסוקה מאוד, בין לבין הניקיונות היא מקפידה על שגרת טיפוח, הגשת תוכניות, קמפיינים ובימים האחרונים אף מתכוננת לעזיבתם של הגברים של חייה בנה ליאם גולן, בעלה אלירז שדה ואפילו הגרוש אייל גולן שיעזבו יחד לצילומי גולסטאר בשבוע הקרוב. הבוקר (שלישי) היא מצאה זמן להתארח בתוכנית הבוקר של פאולה וליאון כדי לדבר על חרמות, ילדים והנסיון להביא לעולם ילד עם בעלה אלירז.

"כשמדברים על חרמות תמיד מדברים על מישהו שנראה קצת שונה...בנראות, יש לו משקפיים אבל זה לא תמיד בא מהכיוון הזה. תמיד הייתי יפה, גם כשהייתי ילדה קטנה, וזה פחות היה נעים למלכת הכיתה. היא עשתה עלי חרם בגלל המראה החיצוני שלי", סיפרה לוי. "זה לא בא לה טוב בעין, לא היה לה נעים. יום אחד, בערב כיתה, אחותי הגדולה הלבישה אותי, הגעתי קצת יותר מדי יפה  ויום למחרת הגעתי לבית ספר ומלכת הכיתה אמרה, 'מעכשיו אף אחד לא מדבר עם אילנית, כי מי שידבר איתה - לא ידברו איתו'. ועשו עלי חרם של כמעט חודשיים".

כשאילנית לוי מעודדת מהיציע: אייל גולן הפסיד לבנו ליאם - לחצו כאן

אילנית לוי (צילום: יניב אדרי/תום ביקלס)
אילנית לוי (צילום: יניב אדרי/תום ביקלס)

 כשנשאלה מה לגבי אלין וליאם האם עברו פעם משהו דומה חשפה "אף פעם לא הייתה שיחה איך צריך להתנהג, הם סופגים את ההתנהלות שלנו אז תודה לאל הם ספגו התנהגות טובה. ליאם ואלין הצליחו לפלס את הדרך שלהם זה לא היה פשוט, לא היה קל, היו מקרים כאלה ואחרים שנאמרו להם דברים, אבל הם הצליחו לפלס את הדרך שלהם הייחודית והטבעית להם. הם בחרו את החברים שלהם. כשאתה נולד לשני הורים מפורסמים אתה נולד עם רדאר, הם יודעים להריח אנשים שרוצים בקרבתך מסיבות לא נכונות. יש להם את הרדאר הזה מפותח מגיל מאוד מפותח. לי לקח לפתח אותו כמה וכמה שנים". והוסיפה כי הילדים הם הגירסה הטובה יותר של ההורים.

ואפרופו ילדים שאל רוזנברג את אילנית, כי בעבר חשפה שהיא ואלירז שדה היו רוצים להרחיב את המשפחה ולוי ענתה: "בעזרת השם. אתם מכירים את החסידה, ראיתם אותה? תנו לה את הכתובת שלי. היא מסתובבת. גם כשיש לי שני טיינאייג'רים אני עדין רוצה לחזור לטיטולים ולטיפת חלב. אני אומרת לעצמי דבר כזה - אם בגיל 20 כשהקרקע הייתה פחות טובה, הצלחתי לעשות את מה שליאם ואלין יצאו, אז וואלה, יכול לצאת רק טוב. אין לי בעיה עם הלילות בלי השינה יש לי בעיה עם הבקרים. אלירז מעודכן".

אלירז שדה, אילנית לוי (צילום: רפי דלויה)
אלירז שדה, אילנית לוי (צילום: רפי דלויה)