מיכל אנסקי מככבת בימים אלו על המסך ב"מחוברים" ולמרות שהיא חשפה לא מעט מחייה ופתחה את ביתה לעיני המצלמות, יש דבר אחד שהיא הקפידה עד היום לשמור בסוד - את הבת המתוקה שלה ושל אמיר אייל, גבריאל לי. בזמן שהיא מטפחת בטן הריונית של חודש רביעי, החליטה שוטפת "מאסטר שף" להסיר את האימוג'יז וסוף סוף לחשוף את בתה בת השנה וחודשיים, חודשים ספורים לפני שתהפוך לאחות גדולה.

אנסקי העלתה סרטון מתוק שלה שוכבת לצד גבריאלי, ובמשך דקה מציגה לראווה את כל הדברים שהתינוקת הקטנטנה הספיקה ללמוד. זה מתחיל מ"שלום", וכמובן למבחן האמיתי של כל ילד - איך עושה כלב, חתול, פרה וכבשה. אין ספק שזה היה וואחד סרטון "יציאה לחברה".

פחות התחברה: השאלה שגרמה למיכל אנסקי לפוצץ את הראיון- לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by Michal Ansky (@michalansky)

אנסקי קיבלה בעבר ביקורות התמונות ה"לא מציאותיות" שהעלתה, כמו אז שהאכילה את בתה בבגד ים קטנטן, ועל העובדה כי היא מניקה את בתה בפומביות. לאחרונה אף חזרה שוב לכותרות לאחר שבאירוע השקת העונה החדשה של "מחוברים" עזבה ראיון אלינו, ל-TMI לאחר שנשאלה על הרחבת המשפחה, כשהיה ברור שהיא השיקה בטן הריונית אך סירבה להגיב והתעצבנה, אך יומיים אחרי - רגע לפני שהתייצבה לצילומי קמפיין חדש החליטה לבשר את הבשורה ולקדם את המותג על חשבון דבר החשיפה.

מיכל אנסקי, אייל אמיר (צילום: רפי דלויה HOT)
מיכל אנסקי, אייל אמיר (צילום: רפי דלויה HOT)

כוכבי "מחוברים" על החשיפה 24/7 (צילום: מעיין ריימונד)