זה לא חדש שליהיא גרינר מצליחה להסתבך עם פליטות הפה שלה, אבל נראה שהדברים שאמרה בסוף השבוע האחרון לא ייסלחו בכזאת קלות. יממה לאחר האסון הקשה בהר מירון שהרעיד מדינה שלמה בו נדחסו למוות 45 אנשים בינהם, מבוגרים, נערים וילדים, העלתה גרינר סרטון לרשתות החברתיות וכינתה אותם משוגעים. "לא ראיתי חיות כאלה סורי, רצחתם אנשים, שמעתי שעושים איזה אבל עולמי ביום ראשון על טמטום, אשכרה טמטום".  

ליהיא גרינר על האסון בהר מירון (צילום: אינסטגרם)

"לא ראיתי חיות כאלה": ליהיא גרינר על האסון בהר מירון - לחצו כאן

גרינר חטפה ביקורות נוקבות מכל עבר, ואף ספגה איומים על חייה. היא הסירה מיד את הסרטון המדובר מהרשתות החברתיות והעלתה אמש סרטון התנצלות בו היא מתייפחת בהיסטריה, מתנצלת על מעשיה וטוענת שנעשה לה עוול גדול "יש לי אובר רגש, אני הייתי עצבנית ועצובה ואני משתפת ומקללת אבל שיתפתי יותר מדי מהר, ולא ביום הנכון ולא חשבתי. לא אמרתי שהם חיות למה אתם מכניסים לי מילים לפה, זה הדיבור שלי. אני אומרת על עצמי שאני חיה. סליחה שהסקתי מסקנות ואני מתחרטת על זה, ברור אני כל הזמן מתחרטת על דברים שאני עושה מהר. אני מתנצלת מעומק ליבי. אתם באמת הגזמתם, יש לי איומים שולחים לי הודעות לוואטס אפ הפרטי, זה לא חוקי ולא בסדר הבאתי דיעה שלי כי כאב לי".

אלא שצופית גרנט היא בין רבבות האנשים שלא מסוגלים לסלוח לגרינר על אף ההתנצלות שלה, גרנט העלתה לחשבון הפייסבוק שלה פוסט עם הכיתוב "כמה שאת מטומטמת ולא רגישה, אל תבקשי סליחה, כי לא מגיע לך שיסלחו לך, הכיעור כ"כ פנימי". גם שיר אלמליח התייחסה והגיבה: "לאמרות כאלה פשוט אין מקום!! כמה שנאת חינם!". נראה שגם העוקבים של גרינר לא נשארו אדישים לתקרית הפעם, ובמהלך סוף השבוע האחרון איבדה 12 אלף עוקבים באינסטגרם.

צופית גרנט (צילום: צילום מסך פייסבוק)
צופית גרנט (צילום: צילום מסך פייסבוק)