יכול להיות שחשבתם שיעבור קצת יותר זמן עד שתשמעו שוב את השם "ליהיא גרינר" אבל הנה, זה קרה מוקדם משציפיתם. אף אחד לא יכול לשכוח (עדיין, לפחות) את האמירות הקשות שהחליטה לפרסם כוכבת הריאליטי בחשבון האינסטגרם שלה רגע אחרי האסון בהר מירון בו נהרגו 45 בני אדם בעת הילולת ל"ג בעומר. גרינר, חטפה ביקורות קשות, איומים על חייה אבל גם ההתנצלות לא כל כך עזרה והעוקבים המשיכו לנטוש והיא החליטה לעשות צעד קיצוני ולמחוק את האינסטגרם. אבל לא להרבה זמן.

ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

סגרה את האינסטגרם: הצעד הדרמטי של ליהיא גרינר - לחצו כאן

אחרי האיומים לחייה של בתה: אמא של ליהיא גרינר עולה להתקפה - לחצו כאן

חשבנו שזה ייקח חודש או לפחות שבוע ימים שלא נראה את הסטוריז שלה פעילים, אבל נראה שזה חזק ממנה והרגלים קשה לשנות. הבוקר (רביעי) החשבון של הכוכבת עם הפה הגדול כבר יצא מהקפאה, ואם במקרה חיפשתם את הפרופיל של גרינר, כעת אפשר כבר למצוא אותו. אחרי יומיים בהם החליטה לקחת פסק זמן מהאפליקציה שממלאה את חייה ואת הכיס שלה, חזרה גרינר לרשת החברתית אבל טרם שיתפה משהו חדש ואילו הפוסט האחרון שמופיע הוא סרטון ההתנצלות שלה.

ההתבטאות של גרינר לא רק עלתה לה בשם הרע אלא גם גרם לה לשלם מחיר כבד והיא איבדה הרבה עוקבים, למעלה מעשרת אלפים בפחות משבוע, דבר שמשפיע במיוחד עבור מי שמתפרנסת לא מעט מפרסום תוכן שיווקי בחשבון שלה.

ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
ליהיא גרינר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)