לצערנו הרב לא מעט כוכבים גדולים בהוליווד החליטו להתבטא בימים האחרונים נגד ישראל, במין מסע תמיכה בפלסטינאים. תחילה היו אלה האחיות ג'ג'י ובלה חדיד, והאקס של בלה - הזמר דה וויקנד, הזמרת דואה ליפה שגם קשורה למשפחת חדיד ויוצאת עם אחיהן של הדוגמניות אנואר, ולמרבה ההפתעה גם נטלי פורטמן בעלת השורשים הישראליים.

בעוד שחיכינו לראות איך תגיב הכוכבת הישראלית הכי גדולה בעולם גל גדות למתרחש בארץ - שאף עשתה זאת בסופו של יום, הצטרפה לרשימת המתקיפים באופן מפתיע קנדל ג'נר, הבת למשפחה המפורסמת ויכולתם לנחש- חברה של האחיות חדיד העלתה פוסט נגד ישראל. זה לא דבר שבשגרה שבנות משפחת קרדשיאן - ג'נר מתעסקות בפוליטיקה, וזה כמעט ומעולם לא קרה. גם כשאבא שלה, שהפך לפני כמה שנים לקייטלין ג'נר החליטה להתמודד לתפקיד מושלת קליפורניה היא לא הגיבה, אך בשעות הלילה המאוחרות אמש היא שיתפה פוסט בסטורי שלה אבל הסירה אותו לאחר כרבע שעה.

נטלי פורטמן תמכה במאבק הפלסטיני וחיים אתגר השיב לה באש - לחצו כאן

אחרי הביקורת הרבה: גל גדות הגיבה למצב הביטחוני בישראל - לחצו כאן

ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר (צילום:  Frazer Harrison  Getty Images)
ג'יג'י חדיד, קנדל ג'נר (צילום: Frazer Harrison Getty Images)

"אי אפשר למחות למען שוויון גזעי וזכויות להט"בים, לגנות שחיתות ומשטרים מתעללים, ולהתעלם מהדיכוי הפלסטיני. זה לא מתסדר. "אי אפשר לבחור איזה זכויות אדם חשובות יותר". כך נכתב בפוסט שדוגמנית העל שיתפה. כאמור לאחר דקות ספורות נמחק הסטורי המדובר, ולא ברור האם חטפה על הראש מאמא שלה, אחותה הגדולה קים - שאף עבדה עם ישראל או אולי הגיס שלה סקוט דיסיק בעל השורשים הישראלים. קנדל לא רצתה להשאיר זכר לעניין ואף הצליחה להסיר את כל הפוסטים בהם היא מתוייגת באינסטגרם, אך היא כנראה טרם למדה שמה שעולה לרשת - נשאר בו לעולם. 

קנדל ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
קנדל ג'נר (צילום: צילום מסך אינסטגרם)