בצל הבשורות הקשות שמגיעות אלינו אחת אחרי השנייה במהדורות החדשות, גם הביצה חוטפת מכה קשה. הזוג הכי יציב של ריאליטי "חתונה ממבט ראשון" מפרק את החבילה. אחרי שנה ושמונה חודשים של זוגיות שנרקמה על המסך בתוכנית ריאלטי, הדר ברייר ודניס רוסקוב נפרדים. ברייר עזבה בימים אלה את ביתו של רוסקוב ועברה להתגורר בדירתה של אחותה ביבנה. את הבשורות הקשות על הפרידה המפתיעה של הביצה, בישרה ברייר ברשתות החברתיות. 

האזינו לראיון המסעיר של דניס רוסקוב ב"פולו יו", תוכנית הרדיו של TMI 

בפוסט בפייסבוק הסבירה ברייר: "כשהגעתי לתוכנית חתונמי, עוד בתקופת המיונים, היה לי ברור לאיזו מטרה אני מכוונת. שבעתי מדייטים ריקים, ממערכות יחסים שלא מובילות לשום מקום, שבעתי מאכזבות ושברון לב. ידעתי שאני מכוונת למשפחה משלי. משלנו".
 
"לשמחתי התמזל מזלי ופגשתי את דניס בתוכנית, מה שהוביל לקשר שלנו, כמעט שנתיים של חברות נפלאה. אבל... בתוך תוכי כירסם בי החשש שאנחנו רוצים דברים שונים, בעתיד הקרוב או בכלל. אם זה משיחות שעשינו, או כפועל יוצא מדרך מחשבותינו, או מהפירוש של כל אחד מאיתנו של 'מהו אושר'?"", כתבה עוד הדר. 

עוד היא כתבה: "ואני בחרתי. אני בוחרת להיות מאושרת בדרכי, אני בוחרת לא לזנוח ולו לרגע את המטרות שהצבתי לעצמי, אני בוחרת בשותפות שתוביל אותי, אותנו, למשפחה. כן... הכמיהה עודנה קיימת ומתעצמת...אז החלטנו להיפרד. החלטה משותפת שמגיעה בלב שלם וממקום של השלמה".

הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
הדר ברייר, דניס רוסקוב (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"דניס אדם מקסים", כתב הברייר, "צר לי שדרכינו מתפצלות, אבל משהו שלקחתי מהתוכנית הוא לא לוותר על עצמי. ונכון שיחסים זה עולם של פשרות, אבל לצערי יש פשרות שלא ניתן לבצע". 

ברייר התייחסה גם למצבה על רקע המבצע הצבאי: "את השבוע האחרון אני מעבירה אצל אחותי בגן יבנה (מצאתי עיתוי... אבל אין עיתוי מתאים לפרידה כמו גם למבצע צבאי, מסתבר ולהבדיל). אני מזדהה עם תושבי הדרום והעוטף ומלאת הערצה כלפיהם על ההתמודדות האיתנה שלהם מול השגרה הסוריאליסטית הבלתי נתפסת הזו שהם נאלצים לחיות בה.יחד עם זאת, אני מתחילה שוב בדרך חדשה, אך הפעם אני סמוכה ובטוחה שאזכה בשאהבה נפשי. אני אופטימית, ומחבקת את העבר, את ההווה ויודעת שאזכה לחבק את העתיד ולקבל חיבוק בחזרה".