הרוחות נרגעו והשקט שב לארצנו ובסוף השבוע האחרון אורטל עמר ארזה את בנה תו פרינס ויצאה לחופשה באילת, שם בילתה עם החברים הטובים מיכל הקטנה, בעלה ניר ויצמן וילדיהם, כוכב האח הגדול ג'וזי זירה ועם אסף אטדגי שפתח מלון חדש בעיר הדרומית. בין סטוריז מחוייכים ותיעוד של החיים הטובים, החליטה עמר לסכם את החופשה ולחשוף את האמת שהתחוללה בתוכה. 

עמר שיתפה באומץ ברשתות החברתיות על תחושת ה'לבד' והבדידות שהיא מרגישה ועל הרצון להגדיל את המשפחה. "היה מדהים באילת, חברים טובים, מלון הורס ובעיקר עיר שעושה לך שקט" פתחה באופטימיות והסבירה "יש קטע כזה להתרגל ללבד, זה מן בדידות שמגיעה אליך בחגים בחופשות עם הילד שהכל לבד, סוחבים עגלה לבד נרדמים לבד בחדר. אבל תודה על מה שיש על חברים זהב על היכולת לטייל, להרגיש לחוות. ולתו שלי כל עולמי שיש החופשה הבאה אמן ונגדיל לנו את המשפחה".

"צביטה בלב": אורטל עמר בתגובה ראשונה לזוגיות החדשה של בן אל תבורי - לחצו כאן

View this post on Instagram

A post shared by ortalamar (@ortal_amar)

עמר, כזכור הביאה לפני כרבע שנים את בנה הבכור תו פרינס יחד עם הזמר המצליח בן אל תבורי כשהם היו בשיאה של מערכת יחסים פוטוגנים. שבועות ספורים אחרי הלידה השניים הפרידו כוחות ומאז שמו של תבורי נקשר לא פעם לנשים שונות ואף נמצא היום בזוגיות, ועמר לא החזיקה מערכת יחסים ארוכה. שיהיה בהצלחה - מאחלים לאהבה גדולה במהרה.

בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')
בן אל תבורי, אורטל עמר, תו פרינס (צילום: משה נחמוביץ')