שלושה חודשים אחרי שצחי הלוי ולוסי אהריש הפכו להורים טריים, השחקן הקדיש מילים ראשונות לבנו אדם - מילים של תקווה ואהבה אחרי הלהט ברחובות בשבועות האחרונים בין יהודים לערבים. הלוי פרסם הבוקר (ראשון) ברשתות החברתיות תמונה שלו אוחז בבנו וכתב: "אדם ילד יקר שלי, אז מה היה לנו עד עכשיו, נגיף עולמי אזעקות וטילים, מהומות אזרחיות. לא הקבלת פנים שהיית מצפה לה, אבל דווקא ברגעים אלה כשהתסכול החרדה והחוסר תקווה הם התחושות ששולטות, וכשהרס חורבן ואלימות הם המראות ששולטים, חשוב לי שתזכור כמה דברים".

"תזכור שהנגיפים גם נעלמים והרבה בזכות בני אדם טובים ומוכשרים שבחרו בחייהם לעסוק ברפואה והצלת בני אדם. תזכור שזכינו לחיות במדינה שאמנם עדיין במלחמת הישרדות אל מול כאלה שרוצים ברעתה, אבל יש בה בני אדם יצירתיים ואמיצים שמצאו פתרונות גם אל מול הטילים שנשלחים אליה".

View this post on Instagram

A post shared by Tsahi Halevi (@tsahihalevi)

עוד המשיך וכתב הלוי: "תזכור שקיצוניים בדעותיהם הם מיעוט, שאומנם עושה המון רעש אבל הרוב לא תומכים בו. תזכור שהשנאה שאתה רואה ברחובות היא לא נחלת הכלל, היא תוצר של חינוך לקוי ושל מיעוט שמחרחר מלחמות וחי בחושך. תזכור שהאלימות היא נחלתם של חלשים, הרבה יותר קל להרוס מאשר לבנות. תזכור שהחיים יפים ודינמיים ושהטוב בסוף מנצח, במיוחד אם נותנים דחיפה קטנה. והכי חשוב תזכור תמיד שאתה תוצר של אהבה נקייה וטהורה, אהבה בין בני אדם עוד יבואו עלינו ימים טובים אני מבטיח לך, הרי ידוע שהכי חשוך לפני עלות השחר".

View this post on Instagram

A post shared by Tsahi Halevi (@tsahihalevi)