אחרי שהאקסית, נינט טייב, נבחרה לשפוט ב"כוכב הבא" לצד שירי מימון, הזמר רן דנקר נבחר גם הוא לשפוט בתכנית המקבילה בערוץ המתחרה רשת 13, כשישב בכס השיפוט בעונה החדשה של "אקס פקטור ישראל" שנבחרה לראשונה לשלוח את הנציג הבא של ישראל לאירוויזיון 2022. 

דנקר נבחר על ידי השופט הבינלאומי סיימון קאוול וצוות המעורבים בבחירת השופטים והוא מצטרף לשופטים שכבר לוהקו לעונה החדשה  -מרגלית צנעני, נטע ברזילי ואביב גפן שישפטו לצד קאוול האגדי. 

רן דנקר (צילום: אור דנון)
רן דנקר (צילום: אור דנון)

לפני חודשיים הוציא דנקר את הסינגל החדש "בית משוגעים" שהפך ללהיט גדול במצעדי ההשמעות ברדיו וכעת עם הליהוק החדש הוא חוזר למסך ובגדול אחרי שנעדר ממנו זמן רב. לדנקר כזכור קריירת משחק מפוארת בטלוויזיה ובקולנוע, כשפרץ לראשונה בשנת 2004 עם הדרמה המוזיקלית "השיר שלנו" וכבש את לבבות הצופים,  כמו כן כיכב בסדרה "דני הוליווד", בהמשך השתתף בסדרה "תא גורדין" ובסרטים "עיניים פקוחות" ועוד במקביל בשנת 2007 הוציא את אלבומו הראשון "שווים" יחד עם עילי בוטנר ולפני שלוש שנים הוציא אלבום סולו "משהו אחר".

אם חשבתם שהרשימה נסגרה בדנקר, ברשת 13 החליטו לסגור את רשימת השופטים סופית והכריזו כי גם הזמרת מירי מסיקה הצטרפה לשולחן השיפוט הנכבד ותסגור את רשימת השיפוט העונה לאחר שסיימון קאוול והצוות שלו בחרו בה לקחת חלק בפורמט. ריספקט!

סיימון קאוול (צילום: Ray Burmiston)
סיימון קאוול (צילום: Ray Burmiston)