חודשים רבים חיכינו להודעה המשמחת על הרחבת המשפחה מצד הזוג המתוק בתעשייה אילנית לוי ואלירז שדה ולפני כחודש זה סוף סוף קרה, תמונת אינסטגרם משפחתית ומרגשת עלתה לאוויר, שם בישרו השניים כי הם מצפים לבייבי ראשון משותף כל זאת בזמן שאב לעתיד היה במרוקו בצילומי גולסטאר לצד הגרוש של אשתו, אייל גולן ובנם המשותף ליאם גולן. אתמול, חזרה החבורה מהצילומים והתאחדו שוב - כך שזה הזמן המושלם לגלות מה עומד להיוולד להם בעוד כמה חודשים.

קורע לב: אילנית לוי נפרדה מאלירז שדה ובנה ליאם - לחצו כאן

איך הגיבו רוסלנה רודינה ודניאל גרינברג לבשורות על ההריון של אילנית לוי? - לחצו כאן

לוי שניצלה את היעדרותם של בעלה שדה ובנה ליאם, ובזמן שהיא מתחילה לקונן לפני הלידה פצחה במסע שיפוצים לביתם וערכה את כל הבדיקות הנדרשות, כך שלאחר שעברה עם הרופא על כל האיברים, גילתה כי היא ושדה עומדים להביא לעולם.....בת מתוקה, יורשת עצר יפהייפיה, כך פורסם לראשונה בוואלה! סלבס.  אז ליאם ואלין, מיאל ויאן יתברכו בעוד מספר חודשים באחות קטנטנה, בת למלכת היופי במיל'. 

אז הכינו את הבגדים הורודים והסרטים לשיער, ואולי אפילו יקבלו משלוח יד שניה מדניאל גרינברג המגדלת באהבה את מיאל וגם היא נמצאת בחודשי הריון מתקדמים ומצפה לבן. שדה ולוי נישאו כזכור לפני שלוש וחצי שנים אחרי שמונה שנות זוגיות והמתנה מורטת עצבים להצעה המיוחלת. 

אלירז שדה, אילנית לוי (צילום: רפי דלויה)
אלירז שדה, אילנית לוי (צילום: רפי דלויה)