הזמרת ירדנה ארזי פתחה את השבוע בפנייה לציבור הרחב וביקשה עזרה במציאת מזכרת קרובה מאד לליבה. מזה 54 שנים שירדנה ארזי עונדת על צווארה שרשרת לב זהב עם חריטה אישית אותה קיבלה מאביה במתנה כשהייתה בת שנתיים. הבוקר השרשרת הסנטימנטלית הלכה לאיבוד במרכז תל אביב.

הזמרת החליטה להשתמש בכוח של האינטרנט והעלתה פוסט לרשתות החברתיות וכתבה: "את השרשרת שבתמונות קיבלתי מאבא שלי בגיל שנתיים, שגם חרט עליה את שמי בכתב ידו. מאז ועד היום, אני עונדת אותה ושומרת על המזכרת מאבא קרוב ללב. היום היא אבדה לי באזור גן העיר כיכר רבין או רחוב אבן גבירול בתל אביב. אם במקרה מצאתם אותה, ספרו לי". כבר שעות רבות עברו מאז פרסום הפוסט, מאות שיתופים ותגובות אך טרם נמצאה האבידה.

ארזי פצחה בקריירה מוזיקלית בזכות אביה דוד פיינבאום, איש אצ"ל לשעבר שנמנה עם מקימי קיבוץ הערבה. בגיל שנתיים היא עברה עם משפחתה להתגורר בחיפה, שם פתח אביה חנות קטנה למוצרי חשמל, אחד מלקוחותיו הקבועים של אביה היה המלחין הנודע אפי נצר שניהל את חבורת "בית רוטשילד", אביה של הזמרת ביקש מנצר לזמן את בתו לאודישן לחבורה ובגיל 17 היא התקבלה ובזכות כך פצחה בקריירה מוזיקלית ענפה בזכות אביה. 

ירדנה ארזי (צילום: אורית פניני, יח''צ)
ירדנה ארזי (צילום: אורית פניני, יח''צ)