הזמרת הצעירה אלה לי להב אמנם מככבת בראש המצעדים אך גם לא יורדת מהכותרות באתרי הבידור, בעיקר בגלל הרומן החדש שלה עם כוכבת הטיקטוק מאיה ג'רסי. אחרי שבועות של שמועות ותיעודים, השתיים יצאו מהארון והכריזו לעולם כי הן יחד - והכי מאוהבות, מה שגרם ללא מעט סערות עם האקסית של ג'רסי, כוכבת הרשת ג'קלין אגבקיאן. אך למרות כל המהמורות שבדרך נראה שהשתיים מאושרות ואתמול, לכבוד יום ההולדת 18 של להב, ג'רסי ארגנה לה מסיבת הפתעה כשבסופה, הייתה אמורה להתקיים הצעת נישואים מפתיע!

כן, אתם קוראים נכון, אחרי חודשיים בלבד של זוגיות ג'רסי החליטה להפיק לאהובתה המצליחה מסיבה הפתעה ותכננה כי לאחר שכולם ילכו מהאירוע, והן יישארו לבד היא תכרע ברך ותציע לאלה לי נישואים. אך תוכניות ומציאות לחוד, ולמרות שהרבה מהדברים שתכננה לא יצאו לפועל, גם ההצעת הנישואים לבסוף לא התרחשה. על פי מקורבים יודעי דבר, ג'רסי חזרה בה מהחלטה בעקבות ההשפעה של חברת "טדי הפקות" המייצגים את אלה לי, שאמרו לה לרדת מהעניין.

נקמת האקסית? אלה לי להב מסתבכת במשולש אהבה - לחצו כאן

מאיה ג'רסי, אלה לי להב (צילום: רון שושן)
מאיה ג'רסי, אלה לי להב (צילום: רון שושן)

מאיה ג'רסי, אלה לי להב (צילום: אור גפן)
מאיה ג'רסי, אלה לי להב (צילום: אור גפן)

למרות שטבעת לא הייתה, חליפה כן - מבית היוצר של דורין סגול שאף הגיעה להרים יחד עם החברים מהתעשייה במתחם ״החמאם״ ביפו בהפקה שנערכה על ידי תהילה שמיר. גל גברעם הגיעה נטולת תום חיימוב, בן זיני, רביב כנר, דרור קונטנטו ובן הזוג הגיעו לקראת הסוף ממש והלכו, רועי סנדלר ובת הזוג אנה זק וחברים אחרים.

אלה לי להב (צילום: רון שושן)
אלה לי להב (צילום: רון שושן)