נטלי דדון שוב נמצאת על המוקד, כששוב נטען שהיא עצמה לא מכבדת את המנטרה שלה "אישה לאישה מלכה". הדוגמנית העלתה לאחרונה סרטון ויראלי שרץ ברשת לחשבון האינסטגרם שלה, בו נראה אורח בחתונה נופל על עמדת התקליטן. דדון חטפה חיצי ביקורות נוקבת מגורמים בתעשייה וקולגות ביניהם ג'וזי זירה שהעלה פוסט וכתב: "אישה לאישה מלכה...כן כן..כשמתאים לך. השפלת כלה מול כל המדינה איזה מן מלכה את?"

גם כלת השמחה מהחתונה פנתה לדדון בפנייה להסיר את הסרטון המביך, דדון הבינה את טעותה, הסירה והתנצלה בפניה על פרסום הסרטון. אלא שלדדון שמוצאת את עצמה לאחרונה מככבת בלא מעט כותרות פחות חיוביות נשבר וכל כך נמאס שהיא צילמה סרטון בו היא תוקפת את כולם ומכריזה "זהו אני מאבדת את זה".

נטלי דדון (צילום: ניר פקין)
נטלי דדון (צילום: ניר פקין)

"זה כבר חולני, מה התחביב המטומטם הזה בלצאת עליי? שחררו, אתם נורמאליים?" כתבה והוסיפה "איפה זה לא היה או עלה לפניי אבל כשזה מגיע אליי, זה לא משהו אישי היינו חייבים להתייחס לזה, יש אדם בארץ שלא צחק מזה ? אבל כשזה מגיע לנטלי זה קל בואו נצא על אמאמא שלה, חלאס, . סבבה אז תמיד ידברו ובחרת במקצוע אז תפסיקי להתלונן, והכל נכון אבל, רבאק עד מתי. אני אישה לאישה מלכה, עד שהאישה שמולי היא כלבה. מה עוד זהו אנימאבדת את זה. זה אני הדפוקה כולם בסדר אני הלא בסדר. נראה לי שמאז הבית ספר לא הורדתי את הפתק שעל הגב תבעטו בי, מה שהם לא מבינים כל אלה שהם רק מחזקים אותי עוד יותר. יאללה".

נטלי דדון (צילום: דנה קופל)
נטלי דדון (צילום: דנה קופל)